• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

توافقنامه‌ای که در دستان ستاره عراقی است: بشار بعد از فینال آسیا از پرسپولیس می رود!

  • کد خبر : 11341
  • 12 آذر 1399 - 15:17
توافقنامه‌ای که در دستان ستاره عراقی است: بشار بعد از فینال آسیا از پرسپولیس می رود!
به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: هافبک عراقی پرسپولیس با توجه به تعهدی که از مدیران پیشین این باشگاه دریافت کرده، می‌تواند در پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمع سرخپوشان جدا شود.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: بشار رسن که در پایان مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با چالش بزرگی برای جدایی از پرسپولیس مواجه شده بود و در ادامه به شکلی عجیب به همکاری‌اش با این تیم ادامه داد، اکنون تنها ۱۸ روز به پایان همکارش‌اش با این باقی مانده است.

 

ماجرا از جایی شروع شد که بشار رسن توانست با درخشش در ترکیب سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری نقشی پررنگ در صعود شاگردان یحیی گل‌محمدی به فینال ایفا کند. در ادامه شایعات زیادی درباره توافق او با باشگاهی قطری شکل گرفت که بازگشتش به تهران را با گمانه‌زنی زیادی مواجه کرد. در نهایت اما این هافبک عراقی با حضور در باشگاه پرسپولیس توافق خود را برای ادامه همکاری اعلام کرد. این همکاری از سوی مدیرعامل وقت نیز تایید شد و مهدی رسول‌پناه از این اقدام خود به عنوان یک موفقیت بزرگ یاد کرد.

با این حال در همان مقطع هم شایعات زیادی در خصوص چگونگی همکاری و توافق طرفین شکل گرفت. با توجه به اینکه باشگاه قطری به دنبال پرداخت مبلغ قابل توجهی برای صدور رضایتنامه این بازیکن بود، در نهایت اما رسول پناه و بشار رسن خبر از ادامه همکاری دادند تا هواداران را به آینده تیم خوش‌بین کنند. هر چند در همان مقطع شایعاتی نزدیک به واقعیت از توافق طرفین برای صدور رضایتنامه در پایان نیم فصل و شاید بدبینانه‌تر بعد از فینال لیگ قهرمانان شکل گرفت.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=11341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.