• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
1

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی ۸ بازیکن باکیفیت خود را ندارد

  • کد خبر : 77152
  • 25 تیر 1401 - 16:08
تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی ۸ بازیکن باکیفیت خود را ندارد
بام: سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: این تیم برای فصل جاری هشت نفر از بازیکنان باکیفیت خود را به دلایل مختلف از جمله خدمت سربازی و مصدومیت از دست داده است.

حمید میهن دوست روز جمعه در گفت و گو با بام اظهار کرد: این بازیکنان به راحتی نمی‎توان از آنها گذشت چرا که وجود آنها به تنهایی در هر تیم یک وزنه برای آن تیم محسوب می‏شود.

وی بیان کرد: از مجموع هشت بازیکن جدا شده هفت تن آنها بیشتر به دلیل خدمت سربازی سه فصل در اختیار تیم نخواهند بود و آرش کرمی به واسطه فصل قبل این فصل را از دست داده است.

میهن دوست ادامه داد: در این فصل بازیکنانی جوان در ترکیب تیم قرار گرفتند که بدون تردید بکارگیری بازیکنان جوان تبعات داشته و باید آن را تحمل کرد.

وی افزود: درست است که تیم پارس جنوبی بوشهر با حضور بازیکنان جوان کار سختی دارد ولی با این حال کار را با جرات و جدیت تمام ادامه خواهیم داد.

میهن دوست یادآورشد: بازیکنان تیم پارس جنوبی بوشهر از هفته نخست بازی‏‎ها دور هم جمع شدند و به طور طبیعی از آمادگی لازم برخوردار نیستند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر افزود: تیمی که عقبه تمرینی مناسبی در پیش از آغاز فصل نداشته نمی‎توان کارهای تاکتیکی را بخوبی اجرایی کرد ولی باید با کار و تلاش و بیشتر این عقب ماندگی بازیکنان از لحاظ آمادگی جسمانی را جبران کرد.

وی گفت: خودم نیز به عنوان سرمربی از هفته سوم رقابت‌ها به این تیم اضافه شدم که امید داریم امسال با تغییر تحولات صورت گرفته در مدیریت تیم، بازیکنان نسبت به سال‎های گذشته شرایط مالی بهتری تجربه کنند.

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر در بازی پیشین خود برابر فرش حداد اصفهان موفق به برتری با نتیجه ۳ بر ۲ شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.