• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان در بوشهر برگزار شد

  • کد خبر : 79300
  • 02 آبان 1401 - 20:30
جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان در بوشهر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بام، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش جشنواره فرهنگی ورزشی با شعار «ورزش، خانواده، بانوان، شور زندگی» در سالن دوهزارنفری فجر با حضور بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی استان بوشهر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و […]

به گزارش پایگاه خبری بام، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش جشنواره فرهنگی ورزشی با شعار «ورزش، خانواده، بانوان، شور زندگی» در سالن دوهزارنفری فجر با حضور بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی استان بوشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با مشارکت و همکاری هیات‌های ورزشی استان، هیات ورزشهای همگانی، هیات ورزشهای روستایی و بازی های بومی محلی، هیات پزشکی ورزشی، بسیج جامعه ی پزشکان و هیات والیبال استان جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه ی بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی بوشهر را برگزار کردند.
اجرای هماهنگ تیم ایروبیک بانوان نایب قهرمان کشور، ورزش صبحگاهی، ایستگاه سلامت و چند ایستگاه بازی و مسابقه از جمله برنامه های این جشنواره بود که در پایان به نفرات برتر ایستگاه های مسابقه و نیز تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی ورزشی اهدا شد.
رقیه زنگنه نژاد مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در این همایش درباره اهمیت سلامت زنان صحبت کرد و از برنامه ریزی های بیشتر برای این حوزه خبر داد.
افسانه سیف زاده معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز ضمن تشکر از حضور بانوان شاغل گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در فواصل زمانی منظم را در دستور کار قرار داده ایم و استقبال جامعه ی زنان از این برنامه ها ما را در این مسیر کمک خواهد کرد.
این جشنواره با شعار «ورزش، خانواده، بانوان، شور زندگی» در روز پایانی هفته ی تربیت بدنی همزمان با مرکز استان در سایر شهرستانها نیز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.