• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
2

جشنواره مسابقات ورزشی «غدیر» ویژه توان خواهان بوشهری برگزار شد

  • کد خبر : 77116
  • 25 تیر 1401 - 15:40
جشنواره مسابقات ورزشی «غدیر» ویژه توان خواهان بوشهری برگزار شد
بام: مسابقات ورزشی «غدیر» ویژه توان خواهان بوشهری به‌مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بام، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر چهارشنبه شب در حاشیه برگزاری این مسابقات ضمن تبریک ایام دهه مبارک امامت و ولایت گفت: توان خواهان، بخش قابل توجهی از جامعه را تشکیل می‌دهند و مجموعه شهرداری همواره تلاش کرده که در برنامه‌های خود نگاه ویژه‌ای به این عزیزان داشته باشد.

محمد تاسا با اشاره به اینکه توان خواهان همواره ثابت کرده‌اند که معلولیت محدودیت نیست، ادامه داد: خوشبختانه توان خواهان بوشهری در اجتماعات و برنامه‌های شهری حضور فعالی دارند و مسابقات ورزشی غدیر نیز با استقبال ویژه این عزیزان برگزار شد.

وی گفت: با توجه به استقبال توان خواهان از برگزاری این مسابقات، در مناسبت‌های پیش رو تا پایان سال جاری نیز برنامه‌های بیشتری با محوریت توان خواهان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در این جشنواره مسابقات ورزشی که در رشته‌های مچ‌اندازی، پرتاب حلقه، شطرنج، دارت و فریزبی برگزار شد توان خواهان در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات بیش از ۵۰ نفر از توان خواهان بوشهری حضور داشتند و در پایان به نفرات برتر هر رشته لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.