• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
0

جلسه شواری اداری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزارشد

  • کد خبر : 81697
  • 12 دی 1401 - 20:52
جلسه شواری اداری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزارشد
بام:نشست شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، معاونین اداره کل ، روسای هیاتهای ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.

به گزارش بام، نشست شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، معاونین اداره کل ، روسای هیاتهای ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.

در این جلسه از خدمات ۴ ساله ذیحساب اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، ابوالقاسم حداد تقدیر و حسن مرشد بعنوان ذیحساب جدید این اداره کل منصوب شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست از همراهی و همکاری صمیمانه بوالقاسم حداد در موضوع اعتبارات پروژه های عمرانی و برنامه های هیات های ورزشی قدرانی کرد.
وی با اشاره به سفر پیش روی رییس جمهور در بهمن ماه سال جاری به بوشهر از برنامه ریزی برای تکمیل ۴۸ پروژه نا تمام در سطح استان خبر داد و افزود: با تخصیص اعتبارات لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی امسال بیش از ۱۵ پروژه ورزشی در سطح استان در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.
صالح احمدی افزود: امسال از محل تبصره ماده ۱۸ بیش از ۴۵ میلیارد تومان تهسیلات به باشگاه های ورزشی بخش خصوصی در زمینه احداث، تجهیز و تعمیرات تخصیص یافتهاست. در این راستا مدیران ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان، باشگاه های فعال را به اداره کل ورزش و جوانان معرفی می کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: در بخش اشتغالزایی ورزشی، تعهد اداره کل ورزش و جوانان ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی بوده است که تا کنون بیش از ۱۲۰ تای آن با حمایت از بخش خصوصی محقق شده و حدود ۶۰ درصد تعهدات را در بر میگیرد که در این امر جز دستگاه های پیشرو هستیم.
وی خبر داد: جشن ۲۵ زوج جوانان با مساعدت شورای راهبردی پتروشیمی های استان در جنوب استان بزودی برگزار خواهد شد.
در این نشست رسول زارعی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز با اشاره به اهمیت دو حوزه ی مهم ورزش و جوانان در کشور گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ هیات ورزشی در استان فعال هستند که فعالیت مجموعه ی بزرگی از ورزشکاران و جوانان را پوشش میدهند و نیازمند برنامه ریزی و تزریق به موقع اعتبارات برای فعالیتهای خود هستند.
زارعی با بیان اینکه خود نیز متعلق به خانواده ورزش استان است و با فضای ورزشی استان آشناست افزود: در حال حاضر بادرایت و تعامل مدیرکل ورزش و جوانان و مجموعه ی همکاران وی شاهد فضای آرام و کم تنش در ورزش استان هستیم که فرصت مناسبی برای توسعه ی همه جانبه ورزش استان است.
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=81697

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.