• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24581
1

جیب های مختلف در کوله پشتی من به چه دردی می خورند

  • کد خبر : 45147
  • 26 خرداد 1400 - 1:28
جیب های مختلف در کوله پشتی من به چه دردی می خورند
بام نیوز: بعضی از کوله پشتی ها در پایین خود ، دارای یک قسمت برای کیسه خواب هستند .

مغـــــز ” کوله پشتی :
درست شنیده اید . ما بالاترین قسمت کوله پشتی را که معمولا با یک زیپ باز و بسته می شود و با گنجایشی زیاد ، به محلی سریع برای دسترسی به تجهیزات تبدیل شده است را ،” مغز کوله پشتی ” می نامیم .
این قسمت، بهترین مکان برای جاسازی فشرده است . معمولا خوراکی ها ، تجهیزات جهت یابی و هد لامپ ها را در این محل قرار می دهند . با استفاده ی صحیح از این قسمت کوله پشتی خود ، نه تنها زمان توقف شما کمتر می شود ، بلکه دسترسی راحت و بهتری نسبت به خوراکی های خود در کوله پشتی دارید .

کیسه های جلویی :
چه چیزی بدتر از جا دادن کت های بارانی خیس خود کنار دیگر تجهیزات است ؟
جواب این سوال را در ” بارندگی های شدید ” جستجو کنید .شما می توانید خیلی راحت با استفاده از کیسه های جلویی در کوله پشتی خود ، این مشکلات را رفع کنید .

کیسه های جلویی ، گاها به نام ” کیسه های کانگورو ” نیز شناخته می شوند .
این کیسه ها که حالت کشسانی نیز دارند به شما اجازه می دهند تا سریعا به آیتم هایی که در آن جا داده اید، دسترسی پیدا کنید . بعضی کوله پشتی ها ، ممکن است آن را با یک جیب زیپ دار عوض کرده باشند ، در هر دو حالت ، این قسمت را مثل جیب های مخصوص بارانی خود در نظر بگیرید . از جاسازی تجهیزات سنگین در آن به شدت خودداری کنید زیرا ممکن است تعادل شما را در مسیر، کاهش دهد .

جیب های کمربند :
جیب های کمربند نیز یکی دیگر از قسمت های کوله پشتی می باشند که می توانید داخل آن ،از آیتم هایی که استفاده ی مکرر دارید ( مثل خوراکی های کوچک و نرم کننده لب ) بهره بجویید . یکی از مزیت آن ها این است که برای دسترسی به داخل ، نیازی به درآوردن کوله پشتی خود ندارید .

جیب های مخصوص بطری آب:
شاید واضح ترین و پراستفاده ترین قسمت کوله پشتی ها، جیب های مخصوص آب باشند که در دو طرف کوله پشتی شما تعبیه شده اند . بطری های مایعات خود را در این قسمت جا دهید تا دسترسی آسان تری به آن ها داشته باشید .

چرا کوله پشتی من تعداد زیادی بند دارد ؟

بند های کوله پشتی کمک می کنند تا تجهیزات درون ، به شکل صحیحی کنار هم قرار بگیرند. همین باعث می شود تا تعادل شما هنگام حمل کوله ، بالاتر برود و بدون مشکل به کوهنوردی بپردازید . قبل از صعود ، مطمئن شوید که بند ها را کاملا سفت و محکم کرده اید .
بسیاری از کوله پشتی ها نیز دارای زیپ هایی مخفی هستند که جستجو در کوله پشتی را برای شما بسیار آسان تر خواهند کرد . این قسمت ها شامل زیپ های کنار و پایین کوله پشتی می باشند که دسترسی به تجهیزاتی که در پایین کوله پشتی قرار گرفته اند را بسیار آسان تر خواهد کرد .

بعضی از کوله پشتی ها در پایین خود ، دارای یک قسمت برای کیسه خواب هستند .
این قسمت معمولا دارای دریچه ای است که لباس های کثیف ، غذا و تجهیزات خیس شما محفوظ نگه میدارد . اگر احساس کردید به فضای بیشتری نیاز دارید حتما زیپ آن را باز کنید .

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=45147
  • نویسنده : امینی کیا
  • ارسال توسط :
  • منبع : کوهنوردان مربیان و اساتید کوهنوردی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.