• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
3

حسینی:‌ پرسپولیس نیاز به زمان بیشتری دارد

  • کد خبر : 63416
  • 04 آذر 1400 - 6:31
حسینی:‌ پرسپولیس نیاز به زمان بیشتری دارد
بام نیوز: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم نیاز به زمان دارد، ما سال ها در کورس قهرمانی بودیم و فشار روی بچه ها زیاد بود اما باید به هماهنگی بهتر برسیم تا بتوانیم همان روند خودمان را ادامه دهیم.

به گزارش بام نیوز: سید جلال حسینی بعد از دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که با برد یک بر صفر سرخ پوشان تهرانی همراه بود، افزود: یک برد خوب را به دست آوردیم،‌ باعث خوشحالی ما بود که هواداران خود را بعد از این همه مدت می‌دیدیم و فراموش نکنیم که آنها از دلایل قدرت ما هستند. به نظرم ما امشب خوب بازی کردیم و سه امتیاز شیرین را به دست آوردیم.

وی ادامه داد: اتفاقاتی در فوتبال می افتد که نمی دانیم به چه کسی باید بگوییم. جای خالی کمک داور ویدیویی احساس می‌شود اما واقعا نمی‌دانم این را باید با چه کسی مطرح کرد. امیدوارم با نگاه مثبت همه این کارها انجام شود.

کاپیتان سرخ پوشان تهرانی یادآور شد: ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و قهرمانی‌هایی به دست آوردیم. شرایط ما رفته‌ رفته بهتر می‌شود و بازیکنان جدید هم زحمت می‌کشند و برای هماهنگی نیازمند زمان هستیم.

وی درباره اینکه قرار بود ۱۵ درصد از قرارداد اعضای تیم پرسپولیس به حساب آنها واریز شود، گفت: بله،‌قرار است این مبلغ پرداخت شود و طبق برنامه باید واریز شود.

سید جلال حسینی در خصوص این که عنوان شده بازیکنان نباید در مسایل مدیریتی وارد شوند، تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم و باید آنها را بیان کنیم. پرسپولیس و استقلال زیر نظر وزارت ورزش هستند و امیدوارم وزیر ورزش و جوانان به این دو باشگاه کمک کند تا مشکلات حل شود.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم در تمرین صنعت نفت، در آستانه دیدار با شاگردان گل‌محمدی گفت: از این سؤالات حاشیه‌ای نپرسید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=63416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.