• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24664
3

حسینی: بازی با استقلال را به فال نیک می‌گیریم/ دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم

  • کد خبر : 67027
  • 09 دی 1400 - 0:11
حسینی: بازی با استقلال را به فال نیک می‌گیریم/ دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تقابل با استقلال در یک هشتم نهایی جام حذفی را به فال نیک گرفته و امیدوارم از این سد سخت عبور کنیم.

به گزارش بام نیوز، سیدمجتبی حسینی درباره تقابل پیکان مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها نصیب ما شد. موضوع مسلم این است که امسال استقلال از شرایط بسیار خوبی برخوردار است. در لیگ برتر هم باخت بدی به این تیم دادیم. اما شرایط جام حذفی فرق می‌کند. باید قرعه با استقلال را به فال نیک گرفت. امیدوارم بازی خیلی خوبی برای تیم جوان ما از آب دربیاید و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بتوانیم از سد این حریف سخت و قابل احترام عبور کنیم.

وی درباره هدف پیکان از حضور در رقابت‌های جام حذفی توضیح داد: همه امید دارند در جام حذفی قهرمان شوند زیرا میانبر خوبی برای حضور در مسابقات آسیایی است و با چهار برد می‌توانید در این مسابقات قهرمان شوید. هدف همه تیم‌های حاضر در یک هشتم نهایی این است که مرحله به مرحله بالاتر بروند و در نهایت به قهرمانی برسند.

سرمربی پیکان در خصوص دیدار تیمش برابر پدیده در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: پس از برد مقابل سپاهان شرایط تیم ما از لحاظ روحی و روانی و شادابی خیلی بهتر شده است. امیدوارم دیدار قابل قبولی مقابل پدیده انجام بدهیم. بچه‌های ما در هر بازی خیلی زحمت می‌کشند و امیدوارم با زحمات‌مان در این مسابقه نتیجه خوبی حاصل شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=67027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.