• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
2

حسین زاده سکاندار هیات کوهنوردی و صعودهای ورزش کهگیلویه و بویراحمد شد

  • کد خبر : 84128
  • 04 اسفند 1401 - 13:38
حسین زاده سکاندار هیات کوهنوردی و صعودهای ورزش کهگیلویه و بویراحمد شد
بام: مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مقدم دبیرکل فدراسیون ، دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع ،انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزش استان برگزار وزریر حسین زاده با کسب ۱۶ رای از مجموع ۲۷ رای موخوذه به مدت ۴ سال سکاندار هیات کوهنوردی و صعودهای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
به گزارش بام و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد،مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مقدم دبیرکل فدراسیون ، دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع ،انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزش استان برگزار وزریر حسین زاده با کسب ۱۶ رای از مجموع ۲۷ رای موخوذه به مدت ۴ سال سکاندار هیات کوهنوردی و صعودهای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
در این مجمع با رای اعضای مجمع هیات رئیسه انتخاب و فرشید زمانی به عنوان خزانه دار ، محمدعلی مفرد هیات رئیسه آقایان ، ساره حسینی هیات رئیسه بانوان و آیت الله امینی بازرس قانونی منصوب شدند .
حسین زاده رئیس منتخب هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به نبود خانه کوهنورد بعنوان مهم ترین مشکل کوهنوردان استان گفت : با راه‌اندازی این خانه بخش مهمی از فعالیت‌های کوهنوردی استان و برنامه‌های ملی پوشش می شود و شهروندان از آموزش‌ دوره‌های کوهنوردی، صخره‌نوردی، و امداد و نجات بهره مند می شوند.
زریر حسین زاده منتخب هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تصریح کرد: با فراهم کردن امکانات و تجهیزات برای ترویج و توسعه کوهنوردی می توان در جذب گردشگران و کوهنوردان قدمی موثر برداشت.
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک انتخاب حسین زاده بعنوان منتخب هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان بر تعامل بیشتر هیات با اداره کل و فدراسیون تاکید کرد .
عین الله دهقان ،مدیر کل ورزش و جوانان استان بر استفاده از ظرفیت کلیه پیشکسوتان،مربیان ،داوران و قهرمانان این رشته در ارتقای ورزش کوهنوردی تاکید و خواستار توجه به اصل آموزش وبرگزاری دوره های توجیهی ،داوری و مربیگری شد .
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان در این رشته ،خواستار دوری از ناهنجاریها و تشنج های غیر اخلاقی شد و بر نظارت بیشتر بر گروههای کوهنوردی و توجه به برگزاری برنامه های فرهنگی در کنار اجرای برنامه ها و مسابقات تاکید کرد .
دهقان بر فعال کردن کلیه هیات های شهرستانی در این رشته تاکید و خواستار توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات ورزشی شد .
مقدم دبیرکل فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزش ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به خصوص شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد و تقدیر و تشکر از دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان ، بر حمایت از باشگاه های کوهنوردی تاکید کرد.
حسین مقدم دبیرکل فدراسیون با بیان اینکه در بخش ورزش بانوان استان هیات عملکرد قابل قبولی نداشته است بر توجه به این بخش تاکید و از حسین زاده رئیس منتخب هیات خواست بیشترین تمرکز خود را به ورزش بانوان در تمامی شهرستان های استان معطوف کند.
در پایان این مجمع از روسا و سرپرستان قبلی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد .
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.