• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

خبری از انتخابات فدراسیون تیراندازی نیست

  • کد خبر : 53280
  • 20 شهریور 1400 - 19:46
خبری از انتخابات فدراسیون تیراندازی نیست
بام نیوز: دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی می‌گوید هیچ اطلاعی از روند برگزاری انتخابات ندارد.

به گزارش بام نیوز، علی دادگر که از ۲۰ تیر ۱۳۹۶ سکان هدایت فدراسیون تیراندازی را به دست گرفته بود از ۲۱ تیر ۱۴۰۰ از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد. با وجودی که در موعد قانونی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون انجام شده بود و ۷ کاندیدا برای این پست ثبت نام کرده بودند اما با ابلاغ اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی به گفته مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع، آن ثبت‌نام‌ها لغو شده و باید مجددا ثبت نام‌ها انجام شود.

با این وجود رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی و دبیر مجمع انتخاباتی می‌گوید خبری از ثبت نام مجدد کاندیداها ندارد و از روند انتخاباتی فدراسیون بی‌خبر است. رضا ملک محمدی در باره ثبت نام مجدد از کاندیداهای فدراسیون طبق اعلام وزارت ورزش به ایسنا گفت: من کامل بی خبر هستم. هیچ چیزی به من به عنوان دبیر مجمع ابلاغ نشده است. هیچ موضوعی به من مکتوب اعلام نشده و اولین بار این موضوع را از شما می‌شنوم. هر چیزی که قانون بگوید ما انجام می‌دهیم.

این بلاتکلیفی در پروسه برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی در حالی است که شرایط برای برقراری اردوهای تیم ملی وجود ندارد. مهلت قرداد سرمربیان تیم‌های ملی به اتمام رسیده و نیاز به تشکیل کمیته فنی دارد که قطعا تا تعیین تکلیف رییس فدراسیون انجام نخواهد شد.

در حال حاضر جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک باید به عنوان تنها نماینده ایران باید خود را برای حضور در مسابقات جام ریاست ۲۰۲۱ که آبان ماه انجام می‌شود آماده کند. همچنین تیراندازان ایرانی باید برای بالا بردن رنکینگ خود در مسابقات جام جهانی و برای آمادگی در بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا آماده شوند اما با این وجود خبری از اردوهای تیم ملی نیست. همچنین به گفته مربی تپانچه برای انتخاب ملی‌پوشان باید مسابقات انتخابی برگزار شود اما خبری از برگزاری این مسابقات هم وجود ندارد.

همه اینها به برگزاری انتخابات و تعیین تکلیف فدراسیون بستگی دارد که در حال حاضر هیچ خبری از ثبت نام جدید از کاندیداها و پیگیری از روند برگزاری آن وجود ندارد. باید دید وزارت ورزش برای این رشته تازه المپیکی شده چه خواهد کرد؟

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=53280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.