• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
2

خدمتی: مشکل فشنگ همیشگی است باید آمادگی‌مان را در سطح خوب نگه داریم

  • کد خبر : 23717
  • 18 بهمن 1399 - 8:16
خدمتی: مشکل فشنگ همیشگی است باید آمادگی‌مان را در سطح خوب نگه داریم
بام نیوز: بانوی ملی‌پوش تیراندازی ایران گفت: مشکل فشنگ همیشه بوده و همیشه درباره آن صحبت کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگاربام نیوز، نجمه خدمتی درباره شروع دوباره اردوها و تمرینات تیم ملی، عنوان کرد: بعد از دو ماه اردوهای ما شروع شد که ۳ هفته تمرین است و یک هفته استراحت. اواخر هفته هم مسابقات لیگ یا آزاد را داریم که این موضوع به سطح آمادگی ما کمک می‌کند. اگرچه کمبود فشنگ وجود دارد اما با تعداد مسابقات بالا در تفنگ بادی می‌توانیم سطح آمادگی‌مان را بهتر حفظ کنیم و اینکه در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

بانوی المپیکی کشورمان درباره سطح لیگ، عنوان کرد: بیشتر تیراندازان حاضر در لیگ سطح آمادگی بالایی دارند و آنها هم مانند ما در خانه تمرین می‌کردند. سطح رکوردها هم خیلی خوب بود.

وی درباره مسابقات قهرمانی آسیا، عنوان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا به صورت نیمه آنلاین برگزار شد و فینال نداشت، فقط مرحله مقدماتی برگزار شد. البته به خاطر مشکل ۱۵ دقیقه‌ای که در ثبت رکوردها به وجود آمد، باعث افت شده بود.

خدمتی در پاسخ به این سوال که عجله‌ای نداری تا به اوج برسی و اینکه آیا هنوز زمان آن نرسیده، خاطرنشان کرد: الان تمرین می‌کنیم تا آمادگی‌مان را در سطح خوبی نگه داریم تا برای المپیک تجربه کسب کنیم. هنوز زمان اوج نیست.

بانوی تیراندازی کشورمان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه در فاصله نزدیک به المپیک قرار داریم اما مشکل فشنگ همیشه باقیست، تصریح کرد: موضوع فشنگ یک بحث تکراری، قدیمی و همیشگی است. این مشکل از قبل بوده و الان هم هست. حتی تعداد فشنگ‌هایی که استفاده می‌کنیم علاوه بر اینکه کمتر است، کیفیت آن هم مناسب نیست. کیفیت فشنگ‌ها باید با رقبا سنجیده شود. این موضوع همیشه مطرح و تیتر شده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=23717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.