• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2

خرمگاه: با یک و نیم فرصت، دو گل خوردیم/ تاکتیکی و تکنیکی عقب هستیم

  • کد خبر : 60791
  • 09 آبان 1400 - 2:15
خرمگاه: با یک و نیم فرصت، دو گل خوردیم/ تاکتیکی و تکنیکی عقب هستیم
بام نیوز: مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با یک و نیم فرصت، دو گل خوردیم.

به گزارش خبرگزاری بام نیوز از آبادان، محمد خرمگاه پس از شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل فجر سپاسی شیراز در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: همانطور که مشاهده کردید فقط می‌توانم بگویم که تیم فجر با یک و نیم فرصت گلزنی توانست ۲ گل به ما بزند و ما با حدود ۱۰ موقعیت گلزنی به گل نرسیدیم. این هم یک نوع برد است. در روزی که دروازه بان حریف حداقل ۶ فرصت را از ما گرفته است ۲ گل خوردیم.

وی ادامه داد: منصوریان پیامی داد که قبل از هر چیزی باید آن را بیان کنم. نکته اول عذرخواهی از هواداران آبادان و نکته دوم هم توقع از دروازه‌بان‌های تیم است که بتوانند حداقل موقعیت‌ها را دفع کنند، چون هر دو گلر مان از شاگردان خودمان بودند. در سه بازی گذشته شرایط بازی‌مان خوب بوده، اما متاسفانه اشتباهات فردی کار را برای‌مان سخت کرد و با کمترین موقعیت بیشترین گل را خوردیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: منصوریان گفت که توقعات را کنترل کنید. اینجا تیم نفت آبادان است و باید بیشتر فکر کنیم و شرایطی را ایجاد کنیم که اینگونه نباشیم. به قول قدیمی‌ها باید باد به پرچم آبادان بوزد و شرایط اینگونه نخواهد ماند. منصوریان پیام داد که قول می‌دهیم شرایط اینگونه نماند. بازیکنان باید بیشتر تلاش کنند. ما موقعیت خلق می‌کنیم و نمی‌توانیم گل بزنیم. حتماً مشکلی وجود دارد و باید آن را رفع کنیم. دروازه‌بان تیم حریف بهترین بازیکن زمین بود و با کمال احترام باید بگویم که این هم نوعی از فوتبال است که نام آن را فوتبال اتوبوسی می‌گذارند.

خرمگاه گفت: ایراد را بایداز خودمان بگیریم که چرا از فرصت‌هایی که ایجاد می‌کنیم به خوبی سود نمی‌بریم. اگر یکی از موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم به گل تبدیل می‌شد تیم حریف عقب‌نشینی نمی‌کرد. ما یک تیم هستیم و باید تلاش کنیم. منصوریان گفت که این حق فوتبال آبادان و هواداران خوبش نیست. ما هم بسیار ناراحتیم و همه مشکلات را می‌دانیم. اگر باختیم همه باخته‌ایم و باید همه دست به دست هم دهیم تا تیم متحدی شویم. خوب بودن کافی نیست و باید عالی باشیم و توپ‌های‌مان به گل تبدیل شود. از طرف گلرهای ما هم باید به گونه‌ای عمل کنند که به راحتی گل نخوریم. دروازه‌بان خوب باید یک دیوار دفاعی مستحکم باشد. یک دروازه‌بان می‌تواند از پدر و مادر هم بهتر باشد؛ ما اصلاً نمی خواهیم دروازه‌بان‌های خود را خراب کنیم و فقط می‌خواهیم یک تلنگر به آنها بزنیم.

وی با بیان اینکه ما باید هواداران آبادان را راضی کنیم، افزود: من از طرف خودم و مجموعه‌ام عذرخواهی می‌کنم. همه شاهد بودید که ما فوتبال خوبی بازی کردیم و حدود ۷۵درصد بازی در اختیار ما بود و بیش از ۶-۷ موقعیت ۱۰۰درصدی داشتیم و تیم حریف با یک و نیم فرصت توانست ۲ گل بزند. باید به خودمان بیاییم تا روزهای بهتری داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان درمورد بازی بعدی تیمش مقابل نساجی، عنوان کرد: حرفی برای گفتن نداریم. باید تلاش کنیم تا بازیکنان را از نظر روحی بالا بیاوریم. می‌دانیم که نساجی تیم خوبی است و باید شرایطی را ایجاد کنیم تا آنجا به امتیاز برسیم.

خرمگاه در پاسخ به این سوال که دلیل ناکامی نفت آبادان در این ۳ هفته چه بود، تصریح کرد: ما یک تیم هستیم و همه باخته‌ایم. نمی‌خواهم مسئولیت شکست را به گردن بگیرم. ما تاکتیکی و تکنیکی عقب هستیم و نسبت به این عقب بودن نتایج را هم واگذار می‌کنیم. این نتایج برای زمان‌هایی است که از دست داده‌ایم. اگر دو تکه از یک پازل وجود نداشته باشد تصویر کامل نمی‌شود. ما ۳ هفته باختیم و زمان را از دست دادیم. ما اردو نرفتیم و آماده‌سازی خوبی نداشتیم و الان هم ضربه همان روزها را می‌خوریم.

وی ادامه داد: اگر دروازه‌بان ما ضعف دارد و اگر مهاجم ما نمی‌تواند گلزنی کند به دلیل همان مواردی است که گفتیم. منصوریان حالش خیلی بد بود، اما قول داد که تیم بلند خواهد شد. ما باید کاری کنیم که حق فوتبال آبادان و تماشاگران خوبش است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=60791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.