• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
2

خرمگاه: به‌دنبال کسب ۳ امتیاز دیدار با ذوب‌آهن هستیم

  • کد خبر : 59294
  • 28 مهر 1400 - 12:37
خرمگاه: به‌دنبال کسب ۳ امتیاز دیدار با ذوب‌آهن هستیم
بام نیوز: مربی صنعت نفت آبادان گفت: همیشه بازی‌های اول لیگ بازی‌های سختی هستند اما آماده‌ایم تا ۳ امتیاز بازی را دشت کنیم.

به گزارش خبرگزاری بام نیوز از آبادان، بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، از امروز رسماً کار خود را با شرکت تیم آغاز کرد.

تیم صنعت نفت آبادان به عنوان یکی از سه نماینده استان خوزستان، که در پیش فصل مسابقات با مشکلات متعددی در زمینه مالی و مدیریتی مواجه بود، سرانجام خود را مهیای این رقابت‌ها کرد.

پنجره نقل و انتقالاتی این تیم تا امروز بسته بود و در صورتی که این چالش برای نفتی‌ها تداوم می‌یافت، نماینده آبادان قادر به استفاده از  بازیکن خود نبود.

صنعت نفت در حالی در نخستین گام میزبان ذوبی‌ها خواهد بود که علیرضا منصوریان سرمربی طلایی‌پوشان به دلیل ابتلا به کرونا قادر به همراهی تیمش نخواهد بود، در صورتی که منصوریان به این بیماری دچار نبود نیز، وی با حکم کمیته انضباطی ۳ بازی از همراهی تیمش  محروم است.

بر همین اساس و به‌واسطه غیبت منصوریان، محمد خرمگاه مربی نفت آبادان در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر و پاسخگوی سؤالات اصحاب رسانه شد.

مربی تیم صنعت نفت گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای تیم ذوب‌آهن باشیم و تیم خودمان هم بازی خوبی ارائه دهد تا پیروز بازی باشیم.

وی افزود: در این یک هفته‌ای که آقای منصوریان به‌دلیل بیماری در تمرینات حضور نداشتند، به‌صورت آنلاین در جریان تمام مسائل بودند.

خرمگاه بیان کرد: فردا بازی بسیار سختی داریم با تیمی که کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد، تمرینات را دیر شروع کردیم و نتوانستیم به اهداف‌مان در بدنسازی برسیم اما بازیکنان بسیار خوبی داریم که با تلاش خود آماده بازی فردا هستند و به آن‌ها خیلی امیدواریم.

وی ادامه داد: همیشه بازی‌های اول بازی‌های سختی هستند اما تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=59294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.