• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

خروج پرسپولیس از مدار منطقی موفقیت با تصمیم داور

  • کد خبر : 83476
  • 14 بهمن 1401 - 16:40
خروج پرسپولیس از مدار منطقی موفقیت با تصمیم داور
بام: آمار فنی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک نشان می دهد سرخپوشان پایتخت با وجود ۱۰ نفره شدن باز هم می توانستند سه امتیاز را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار بام، هفته هجدهم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر در حالی به اتمام رسید که فوتبال باشگاهی ایران همچنان با حاشیه‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کند.

سرخپوشان پایتخت با تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک صدر را از دست دادند تا تصمیمات مرتضی منصوریان داور مسابقه با اعتراض‌های گسترده میزبان تهرانی همراه شود.

اخراج علیرضا بیرانوند به همراه دو صحنه مشکوک به پنالتی جزو تصمیمات بحث برانگیز تیم داوری این بازی بود تا حاشیه‌هایش به مصاحبه‌های پس از بازی نیز کشیده شود.

با این حال آمار فنی دو تیم نشان می‌دهد هر دو تیم با ارائه بازی فیزیکی دنبال رسیدن به گل بودند اما مهاجمان پرسپولیس و آلومینیوم اراک نتوانستند این خواسته را برآورده کنند تا دو تیم با یک امتیاز بسنده کنند.

قبل و بعد از یک کارت قرمز

پرسپولیس قبل از اخراج علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش خود ر دقیقه ۴۲ سعی داشت با استفاده از ارسال از جناحین بازی را در اختیار بگیرد. این در حالی بود که دفاع پر تعداد آلومینیوم در نیمه خودی باعث شد تا میزان گردش توپ در عرض میانی سرخ‌ها افزایش یابد و این تیم دنبال روزنه‌ای برای نفوذ باشد.

پرسپولیس قبل از کارت قرمز مستقیم بیرانوند حدود ۶۵ درصد مالکیت توپ را بر عهده داشت اما این آمار پس از ۱۰ نفره شدن به ۵۸ درصد در پایان مسابقه رسید.

خروج پرسپولیس از مدار منطقی  موفقیت با تصمیم داور

پلن B با تصمیم داور منتفی شد!

نیمه دوم با تغییر استراتژی پرسپولیس همراه بود. سینا اسدبیگی به جای کمال کامیابی نیا و عیسی آل کثیر به عنوان جانشین شیخ دیاباته وارد زمین شدند تا بتوانند با استفاده از نفود وینگرها و همچنین پاس‌های عمقی از سد مستحکم و پرتعداد دفاعی آلومینیوم عبور کنند. تصمیمی که بازی را با وجود اخراج پرسپولیسی‌ها کاملا در اختیار این تیم قرار داد اما صحنه جنجالی خطا روی مهدی ترابی که داور اعتقادی به آن نداشت باعث شد تا پرسپولیس از رسیدن به شانس ویژه گلزنی محروم شود.

دقت دقیق!

پرسپولیس دقیقا مثل روند فصل جاری‌اش دقت پاس داشت. این تیم که در بازی‌های گذشته میانگین پاس سالم ۸۰ تا ۸۵ درصدی داشت این بار هم همین موضوع را رعایت کرد اما در روز پر از حادثه نتوانست سه امتیاز را از آن خود کند تا صدر جدول با تفاضل گل بهتر سپاهان به زردپوشان اصفهانی برسد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=83476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.