• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
4

خسروی‌وفا: دیگر نگران استخدام مدال‌آوران پارالمپیک نیستیم

  • کد خبر : 60405
  • 05 آبان 1400 - 0:25
خسروی‌وفا: دیگر نگران استخدام مدال‌آوران پارالمپیک نیستیم
بام نیوز: رییس کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک گفت: با دستوری که رییس جمهور به وزیر ورزش برای استخدام مدال آوران پارالمپیک داد، دیگر نگران این موضوع نیستیم.

محمود خسروی وفا در حاشیه مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک در گفت و گو با بام نیوز، اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری مجمع خوب و بدون حاشیه ای بودیم، گزارش های مالی ارائه شده شفاف و به تایید بازرس و خزانه دار رسید.

وی افزود: یکی از موضوعات مطرح شده در مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک سیاست گذاری برای حضور کیفی در بازیهای پاراآسیایی چین بود که کلیات این مساله نیز به تصویب رسید.

خسروی وفا همچنین در خصوص بازگشت دوباره هادی رضایی به تیم ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: در موضوع کادر فنی کمیته ملی پارالمپیک هیچ گونه دخل و تصرفی ندارد و در خصوص کادر فنی، فدراسیونها تصمیم گیرنده هستند، ما تنها خط مشی را تعریف می کنیم.

وی درباره حمایت کمیته ملی پارالمپیک از زهرا نعمتی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی پارالمپیک، افزود: امروز بانوان ما خودشان را در عرصه های بین المللی ثابت می‌کنند و نیاز نیست که شرایط ویژه ای برای آنها در نظر بگیریم. ۳ ورزشکار طلایی در پارالمپیک توکیو داشتیم که زهرا نعمتی به‌عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد. از هم اکنون باید تلاش کنیم تا وی بتواند ریاست یا دبیری این کمیسیون را برعهده بگیرد و به IPC راه پیدا کند تا دست‌ ما در مسائل حقوقی و سیاسی بسته نباشد.

خسروی وفا در پایان همچنین در خصوص بحث استخدام مدال آوران در ارگانهای دولتی نیز گفت: با دستوری که مقام محترم ریاست جمهوری به وزیر ورزش و جوانان برای استخدام مدال آوران در ارگانهای دولتی داد، دیگر نگرانی در این زمینه نداریم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=60405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.