• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

خطیبی: بدشانس نبودیم گل های بیشتری به فجر می زدیم/گل نخوردن تیم باعث خوشحالی است

  • کد خبر : 65211
  • 20 آذر 1400 - 20:43
خطیبی: بدشانس نبودیم گل های بیشتری به فجر می زدیم/گل نخوردن تیم باعث خوشحالی است
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بدشانس نبودیم گل های بیشتری به فجر می زدیم.

به گزارش بام نیوز، رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی با فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: این برد را به بازیکنان، مجموعه باشگاه و هواداران تبریک می گویم. گفته بودم بازی سختی برای هردو تیم خواهد بود. ۱۵دقیقه اول بازی را خوب شروع کردیم. موقعیت هم داشتیم اما بعد از۱۵ دقیقه حریف ما را تحت فشار گذاشت با اینکه موقعینت نداشت.

وی افزود: در نیمه دوم با تغییر سیستم و نفرات یکی از بهترین بازی هایی بود که تیم خوب کار کرد. سه بار به تیر زدیم و موقعیت های دیگری هم داشتیم. تغییرات جواب داد و خداراشکر با ۳ امتیاز همراه شد. بدشانس نبودیم گل های بیشتری می زدیم اما همین که ۳ امتیاز را گرفتیم از بچه ها ممنون هستم که تلاش کردند. باعث خوشحالی است که تیم من گل نمی خورد، به حریف سخت موقعیت می دهد.

خطیبی تصریح کرد: این تحسین برانگیز است. تیم فجرسپاسی تیم جنگنده و دونده ای است. خیلی خوب کار کرد. به آن ها تبریک می گویم. اسم فجر خیلی بزرگ است اما در سال اول اینطور بازی می کند جای خوشحالی دارد. بعد از سال ها یک تیم درست شده که در شان مردم شیراز است. به کلانتری خسته نباشید می گویم که تیمی به این خوبی ساخته است.

سرمربی آلومینیوم در خصوص اینکه تیمش آنقدر خوب بازی می کند که جای حرفی نمی گذارد، گفت: امیدوارم همیشه این اتفاق بیفتد. برد و باخت و مساوی مهم نیست. همیشه اولویت من خوب بازی کردن است و دوست دارم تماشاگری که وقتش را گذاشته از فوتبال لذت ببرد. خداراشکر این اتفاق در تیم ما افتاده است.

وی در مورد اینکه مربیان تیم های دیگر معتقدند خدا نگاه ویژه‌ای به خطیبی دارد، اظهار داشت: خدا تمام بنده هایش را دوست دارد. همه مربیان هم قابل احترام هستند. خدا به ما خیلی لطف کرد که این تیم را جمع کردیم. بچه های با شخصیتی داریم که از نظر فنی هم توانایی بالایی دارند. بقیه هم مربیان خیلی خوبی هستند. ما بیشتر تلاش می کنیم. بازیکنان ما یکدل هستند. با این صفا و صمیمیت خوشحالم سرمربی این تیم هستم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=65211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.