• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
3

خلعتبری: دوری از صدر نگران کننده نیست/سپاهان در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

  • کد خبر : 68040
  • 19 دی 1400 - 14:44
خلعتبری: دوری از صدر نگران کننده نیست/سپاهان در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد
بام نیوز: مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: وقتی فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم نباید نگران دوری از صدر جدول بود.

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار بام نیوز، در خصوص برد سپاهان مقابل پدیده پس از چند هفته ناکامی اظهار داشت:‌سه هفته پشت سر هم نتیجه نگرفتیم. مقابل استقلال، پیکان و پرسپولیس بازی را واگذار کردیم اما فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. متأسفانه توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد. از لحاظ  فوتبالی مشکلی نداشتیم. ساختار فوتبالی ما خیلی خوب است و تیم نظم دارد اما بدشانش بودیم.

وی افزود:‌ مقابل پدیده می‌دانستیم باید برنده باشیم. آنها خوب نتیجه نگرفتند و شرایط مناسبی در جدول ندارند به همین خاطر مشخص بود می‌توانیم برنده شویم. البته تا زمانی که مالکیت این تیم بر عهده فرهاد حمیداوی است نام آن از نظر من شهرخودرو است. کار سختی داشتیم ولی بازی خوبی انجام دادیم و  توانستیم دستورات سرمربی و کادر فنی را به نحو احسن در زمین پیاده کنیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما به هر حال مهم کسب سه امتیاز بازی بود.

مهاجم سپاهان در مورد بازی فردا مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی بسیار سختی داریم. می‌دانیم که آنها خوب دفاع می‌کنند و ضد حمله می‌زنند. تیم جواد نکونام نظم و انضباط خیلی خوبی دارد. با این حال در زمین خودمان به مصاف فولاد می‌رویم و به خاطر شرایط جدول به سه امتیاز مسابقه احتیاج داریم. ان‌شاالله بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم تا شرایط‌مان در جدول بهتر شود.

وی در مورد اینکه آیا دوری سپاهان از صدر جدول نگران‌کننده نیست، عنوان کرد: نگران این مسأله نیستیم. دو سه هفته نتیجه نگرفتیم ولی خوب بازی می‌کردیم. وقتی فوتبال خوبی را بازی می‌کنیم نباید نگران بود. البته از اینکه نتیجه نگرفتیم ناراحتیم اما عملکرد خوبمان امیدوارکننده است. مطمئن باشید شرایط‌مان روز به روز بهتر خواهد شد. تیم ما شانس زیادی برای قهرمانی دارد. به آینده امیدوار هستیم و تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم.

خلعتبری در مورد اینکه با حذف استقلال و پرسپولیس، سپاهان سهمیه مستقیم حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، گفت: در مورد استقلال و پرسپولیس من نمی‌توانم صحبت کنم اما به هر حال شرایط طوری شد که سهمیه مستقیم گرفتیم. ان‌شاالله بتوانیم در آسیا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم. تیمی که داریم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی تصریح کرد: صددرصد آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. تیمی با تجربه و بازیکنان خیلی خوبی داریم. حتی بازیکنان جوان ما هم سابقه حضور در آسیا را دارند. بسیاری از بازیکنان ما ملی‌پوش بودند. محرم نویدکیا هم سابقه بازی در فینال لیگ قهرمانان را دارد. در کل شرایط تیم ما خیلی خوب است و امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم تا باعث شادی و سرافرازی هواداران‌مان و اهالی فوتبال کشور شویم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=68040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.