• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
0

خواننده آمریکایی در راه صعود اورست

  • کد خبر : 38198
  • 07 اردیبهشت 1400 - 18:18
خواننده آمریکایی در راه صعود اورست
بام نیوز: صعود وی نه تنها باعث افتخار شهر وی بلکه همچنین پدرش، وکیل مدافع با سابقه جنایی در دیترویت خواهد شد که در سال 2017 درگذشت.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، مایک پوزنر خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی جهت صعود به اورست وارد کمپ اصلی این کوه شد.

وی که از طریق حامیان مالی شرکت ها و صفحه GoFundMe برای مرکز دادگستری دیترویت پول جمع می کند متولد۱۲ فوریهٔ ۱۹۸۸ (سن ۳۳ سال) در دیترویت، میشیگان آمریکا می‌باشد.

صعود به بلندترین کوه جهان اولین باری نیست که خواننده آهنگ “I Took A Pill In Ibiza” را به چالش می کشد. در سال ۲۰۱۹ این هنرمند کاندیدای گرمی، پیاده روی در سراسر آمریکا را آغاز کرد. یک سفر شش ماهه که از پارک آسبری نیوجرسی آغاز شد و در ونیز بیچ کالیفرنیا پایان به پایان رسید. از آن زمان به بعد پوزنر طی ۱۸ ماه گذشته را صرف آموزش ذهن و بدن خود برای صعود بام دنیا اورست کرده و بیش از ۴۰ قله را در مرحله آماده سازی صعود کرده است.
او می‌گوید: “در حالی که پیاده روی من در سراسر آمریکا مربوط به یافتن خودم بود، اما اینک می‌خواهم صعودم به اورست مربوط به دیگران باشد.”
پوزنر تلاش دارد تا از طریق جمع آوری اعانه مرکز دادگستری دیترویت را برجسته کند زیرا این سازمان اصلاحات مهمی در دادرسی کیفری در زادگاهش انجام داده است. صعود وی نه تنها باعث افتخار شهر وی بلکه همچنین پدرش، وکیل مدافع با سابقه جنایی در دیترویت خواهد شد که در سال ۲۰۱۷ درگذشت.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=38198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.