• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

دومین مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی اصفهان نتیجه داد

  • کد خبر : 72317
  • 25 اسفند 1400 - 22:50
دومین مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی اصفهان نتیجه داد
بام نیوز: مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی استان اصفهان برگزار و رئیس جدید این هیأت مشخص شد.

به گزارش بام نیوز، مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برای دومین‌بار برگزار شد.

مجمع قبلی انتخاباتی هیأت کوهنوردی استان اصفهان روز ۱۸ مهر ماه برگزار شده بود که ایمان احمدپور، میرسیدعلی جناب، مهران حق‌پرست، علی حلاجیان، غلامحسین ریحانیان و سعید موحددوست کاندید شده بودند که حق‌پرست و حلاجیان در مجمع حضور پیدا نکردند که به منزله انصراف تلقی شد.

در پایان از بین اعضایی مجمع که حضور داشتند رأی‌گیری انجام شد که ۱۴ رأی از ۱۷ رأی موجود سفید بود، احمدپور ۲ رأی و ریحانیان یک رأی کسب کردند؛ به این ترتیب برای هیأت سرپرست مشخص شد تا مجمع انتخاباتی دوباره تشکیل شود.

برای ریاست مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی علیرضا بوژمهرانی و رسول داوری کاندید شده بود که به ترتیب در زمان مقرر به بیان برنامه‌های خود برای هیأت پرداختند و سپس رأ‌ی‌گیری انجام شد.

در ادامه مجمع انتخاباتی رأی‌گیری از اعضای مجمع انجام شد که در پایان بوژمهرانی با ۲۵ رأی از مجموع ۳۱ رأی به عنوان رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان انتخاب و برای ۴ سال سکاندار این هیأت ورزشی شد، داوری نیز ۶ رأی به دست آورد.

همچنین انتخابات هیأت رئیسه هیأت کوهنوردی استان اصفهان برگزار شد که زهرا مدرسی به عنوان نائب‌رئیس، ابراهیم درستکار به عنوان خزانه‌دار، محمدرضا صفدریان به عنوان خبره ورزشی، سیامک استکی به عنوان هیأت‌رئیسه آقا و فرناز اعرابی به عنوان هیأت‌رئیسه خانم انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=72317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.