• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24567
1

دو روش ساده برای تقویت عضلات شکم درهنگام پیاده روی

  • کد خبر : 50004
  • 21 مرداد 1400 - 6:34
دو روش ساده برای تقویت عضلات شکم درهنگام پیاده روی
بام نیوز: عضلات سرینی تنها عضلاتی نیستند که از شروع پیاده روی در سربالایی گرم و فعال می‌شوند. افزودن هرنوع مقاومت به پیاده روی‌‌تان می‌تواند به افزایش کالری سوزی و افزایش توده عضلانی بدون چربی کمک نماید.

بازوهای ‌تان را حرکت دهید

حرکت دادن بازوها با کمی سرعت بیشتر نه تنها به شما کمک می‌کند سرعت پیاده روی‌‌تان را بیشتر کنید و کالری سوزی‌‌تان را افزایش دهید بلکه این حرکات، بالا تنه، پایین تنه و البته شکم‌تان را هم درگیر می‌کند. این حرکات باید به گونه‌ای باشند که بدن را به سمت جلو برانند و میان تنه و ناحیه شکم را در بر بگیرند.

شما می‌توانید به سادگی و با قرار دادن یک پا جلوی پای دیگر، عضلات ران را فعال کنید؛ یعنی عضلات عمقی لگنی و برای این حرکت باید ران‌ها را هم حرکت دهید. پیش راندن بازوها با سرعت بیشتر، نیازمند این است که بدن انرژی بیشتری مصرف کند، کالری بیشتری بسوزاند و در نتیجه چربی بیشتری از شکم آب می‌شود.

مسیر سربالایی را انتخاب کنید

عضلات سرینی تنها عضلاتی نیستند که از شروع پیاده روی در سربالایی گرم و فعال می‌شوند. افزودن هرنوع مقاومت به پیاده روی‌‌تان می‌تواند به افزایش کالری سوزی و افزایش توده عضلانی بدون چربی کمک نماید.

افزایش توده عضلانی نیز می‌تواند متابولیسم ‌تان را بیشتر کرده و به شما کمک کند تا در زمان استراحت کالری بیشتری بسوزانید، در نتیجه دورکمر‌تان کمتر شود. توصیه می‌شود دست کم ۳ بار در هفته و چندین بار در طول یپاده روی، شیب را افزایش دهید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=50004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.