• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

دیدار دبیر کل فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خوزستان با مسئولان و قهرمانان استان

  • کد خبر : 83849
  • 23 بهمن 1401 - 20:51
دیدار دبیر کل فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خوزستان با مسئولان و قهرمانان استان
بام: جلسه ای با حضور دکتر حسین مقدم دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و مهندس سپهری رئیس هیئت استان خوزستان، خانم صمدیان نائب رئیس هیئت، و اعضای کارگروه های هیئت استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش بام؛ شنبه گذشته جلسه ای با حضور دکتر حسین مقدم دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و مهندس سپهری رئیس هیئت استان خوزستان، خانم صمدیان نائب رئیس هیئت، و اعضای کارگروه های هیئت استان خوزستان برگزار شد.

در این جلسه؛ مهندس سپهری ضمن خوش آمد گویی به دبیرکل فدراسیون کوهنوردی و صعودهاي ورزشی، به ارائه عملکرد هیئت استان و پتانسیل های استان خوزستان در جهت اجرای مسابقات و جشنوارهای کشوری و منطقه ای پرداخت و ضمن بیان کمبودها به لزوم همکاری فدراسیون جهت گسترش این ورزش در استان خوزستان و برنامه های آتی  اشاره کرد.

در ادامه؛ دکتر مقدم دبیرکل فدراسیون نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان خوزستان

و تشکر از فعالیت های هیئت استان به لزوم حمایت از باشگاه‌ها و ارتقا بحث آموزش و رتبه‌بندی باشگاه‌ها براساس فعالیت‌های آموزشی و ورزشی تاکید کردند.

دبیرکل  فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به  مبحث  میزبانی‌های کشوری و جشنواره‌ها نیز اشاره کرد و تصریح کرد؛ استان خوزستان به دلیل داشتن آب و هوایی مناسب در فصول سرد، پتانسیل اجرای چنین برنامه هایی را دارد و نیازمند همکاری ارگان‌های مرتبط است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=83849

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.