• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

دیدار مدیرعامل باشگاه سایپا با رئیس کمیته ملی المپیک

  • کد خبر : 24774
  • 21 بهمن 1399 - 6:04
دیدار مدیرعامل باشگاه سایپا با رئیس کمیته ملی المپیک
بام نیوز: مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در نشستی با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگاربام نیوز، صبح روز گذشته  مهرداد سراجی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با حضور در کمیته ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری دیدار و در خصوص موضوعات مختلف ورزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در این دیداراظهار داشت :تیم والیبال بانوان سایپا قهرمان لیگ برتر کشور برای شرکت در مسابقات باشگاه های آسیایی عازم تایلند  خواهند شد وابراز امیدواری کرد که بانوان شایسته والیبالیست کشورمان بتوانند نتایج قابل ملاحظه ای کسب نمایند و  در همین راستارئیس کمیته ملی المپیک نیز برای حمایت از این تیم قول مساعدت و همکاری داد .

همچنین در این نشست در خصوص توسعه ورزشهای المپیکی در باشگاه سایپا مباحثی مطرح شد و مقرر شد به ورزش های پایه و علی الخصوص رشته دو ومیدانی توجه بیشتری صورت گیرد .

در این دیدار به منظور استعدادیابی و توسعه آکادمی و توجه به تیم های پایه پیشنهاد انعقاد  تفاهم نامه همکاری بین شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و کمیته ملی المپیک مطرح  و مورد استقبال طرفین قرار گرفت . در همین  دیدار سراجی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص سیدمحمد موسوی و چگونگی انتقال این بازیکن ملی پوش والیبال به تیم پیاچنزای ایتالیا  مواردی را مطرح و از صالحی امیری دعوت کرد تا از امکانات و ظرفیت های شرکت فرهنگی ورزشی سایپا بازدید بعمل آورد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=24774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.