• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

دیدار معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با جمعی از ورزشکاران و رؤسای هیات های ورزشی شهرستان دشتستان

  • کد خبر : 80326
  • 01 آذر 1401 - 20:39
دیدار معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با جمعی از ورزشکاران و رؤسای هیات های ورزشی شهرستان دشتستان
بام: معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان روز دوشنبه ۳۰آبان ماه در سالن همایش‌های فرمانداری شهرستان با جمعی از ورزشکاران مدال آور و رؤسای هیات های ورزشی دیدار و به گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری بام، معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان روز دوشنبه ۳۰آبان ماه در سالن همایش‌های فرمانداری شهرستان با جمعی از ورزشکاران مدال آور و رؤسای هیات های ورزشی دیدار و به گفتگو کرد.
.در این دیدار صمیمانه که ۳ساعت به طول انجامید تعدادی از قهرمانان ، روسای هیات ها، و مربیان ورزشی به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود حول محور ورزش شهرستان و امکانات ورزشی پرداختند.
در این دیدار بنافی فرماندار شهرستان، رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، صالح احمدی مدیر کل ورزش وجوانان استان بوشهر، وجمعی از کارشناسان اداره ورزش وجوانان شهرستان دکتر شکوه فر را همراهی کردند.
در این نشست معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان از ظرفیت های خوب این استان در این شهرستان در بعد قهرمان و مدال آوران تمجید کرد.
بنیامین شکوه فر افزود: : در تمام سفرهای که به استان های کشور دارم در جلساتی که با حضور روسای هیات های ورزشی و پیشکسوتان برگزار می شود؛ دغدغه و مشکلات ورزشکاران رصد و برای حل آنها به وزیر ورزش و جوانان جهت رفع آنها منعکس می شود.
وی اضافه کرد:مطلبی که در این شهرستان مطرح شد امید و نگاه مثبت به آینده ورزش این شهرستان بود که قهرمانان و پیشکسوتان این شهرستان با وجود مشکلات این شهرستان اعلام نمودند.
شکوه فر خاطر نشان کرد: این شهرستان قهرمانان پر شماری دارد که باید از این ظرفیت های قهرمانی استان، بخوبی در تیم های ملی و رشته های مختلف بهره برد.
معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از بهترین جاهای که می توان با گروه های جوانان ، ورزشکاران ارتباط برقرارکرد دستگاه ورزش و جوانان است .
شکوه فر با بیان اینکه ورزش در حوزه سلامت ، امنیت ، اقتصاد و فرهنگ موثر است؛ افزود: ورزش بر زیر بنای اصول حاکم بر جامعه رفتاری ما موثر است که می بایست در این زمینه کارهای ارزشمندی صورت پذیرد.
وی گفت: تاقبل دولت سیزدهم تا به امروز در ورزش کشور طرح آمایش سرزمینی ورزش وجود نداشته است اما دردولت آیت الله رئیسی با حضور دکتر سجادی آمایش سرزمینی هر استان کشور در این مدت تدوین و در اختیار رییس جمهور قرار گرفت و این آمایش از سال ۱۴۰۱ در استانهای کشور در حال اجرایی است.
معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان یادآورشد: در این دولت، رییس جمهور به وزارت ورزش و جوانان دستور دادند دو مطلب مهم یکی عدالت محوری در توزیع منابع؛ و دیگری مردمی سازی ورزش در دستورکار وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد.
شکوه فر در پایان گفت: با تخصیص اعتبارت ویژه، دو پروژه مهم این شهرستان از جمله پیست تارتان ورزشگاه تختی برازجان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
در پایان جلسه، دکتر شکوه فر معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش وجوانان به ورزشکاران و حاضرین قول مساعد در جهت رفع موانع و مشکلات مطرح شده را دادند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست گفت: قانون گذار به ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور تکلیف کرده که اماکن ورزشی استان به بخش خصوصی و دولتی واگذار شود.
کمال صالح احمدی افزود: اماکنی که درآمدش کم و قبوض مصرفی آب و برق آن زیاد است هیچ جذابیتی برای بخش خصوصی و دولتی ندارد.
وی افزود: تهاتر موضوع مهمی است که بخش خصوصی درحفظ و نگهداری اماکن ورزشی از این ظرفیت میتواند استفاده کند.
وی در پایان گفت: بحث ماده ۹۴ قانون ارزش افزوده نیز مسأله ی مهمی بودکه طبق آن از محل مالیات بر ارزش افزوده ۲۷صدم درصد سهم ورزش هر استان است و سال گذشته معادل ۵۰ میلیارد تومان در ماهیت بودجه عمرانی کمک شایانی به ورزش استان کرد.
درقانون بودجه ۱۴۰۱ از محل استانی حذف شد که امیدواریم با رایزنیهای دکتر شکوه فر معاون وزیر ورزش و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دوباره این قانون اصلاح و باز گرداننده شود تا دغدغه تیم ها و ورزشکاران در بعد مالی مرتفع شود.
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=80326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.