• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24573
2

رئیس جدید هیئت کوهنوردی استان قزوین انتخاب شد

  • کد خبر : 79147
  • 24 مهر 1401 - 20:49
رئیس جدید هیئت کوهنوردی استان قزوین انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری بام، مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین با حضور حسین مقدم دبیرکل فدراسیون، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در اداره ورزش و جوانان قزوین برگزار شد. در این مجمع ۲۵ نفر حق رای داشتند که پس از رای گیری برای تنها نامزد این هیئت، شاهین […]

به گزارش پایگاه خبری بام، مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین با حضور حسین مقدم دبیرکل فدراسیون، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در اداره ورزش و جوانان قزوین برگزار شد.

در این مجمع ۲۵ نفر حق رای داشتند که پس از رای گیری برای تنها نامزد این هیئت، شاهین اسعدی با کسب ۱۵ رای به عنوان رئیس جدید هیئت کوهنوری و صعودهای ورزشی استان قزوین انتخاب شد.

شاهین اسعدی در جریان برگزاری این مجمع به تشریح برنامه های خود پرداخت و گفت: کوهنوردی نیازمند تلاش شبانه روزی است و با ارائه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و یک کار تیمی راه جدیدی در پیش داریم.

وی افزود: امیدوارم با کمک پیشکسوتان مسیر سخت پیش رو را هموار کنیم و گره گشای مشکلات باشیم.

اسعدی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بخش صنعت و خیرین تلاش خواهیم کرد تا کارها متوقف نشوند و روند حمایت از قهرمانان نیز تداوم یابد.

وی اضافه کرد: رضا علیپور و بهشتی از قهرمانان ملی در این رشته هستند و خانم آقا علیخانی و آقای کشاورز برندهای این رشته محسوب می شوند و با کمک آنها باید برنامه ها را پیش برد.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین یادآور شد: در برنامه سه ماهه راه اندازی دفتر هیئت پیش بینی شده و انتصاب مسئولان کمیته ها از میان پیشکسوتان خواهد بود تا کمیته ها فعال شوند.

اسعدی گفت: ایجاد بانک اطلاعات ورزشکاران، ارتباط با نخبگان و تنظیم تقویم ورزشی، تامین امکانات هیئت شهرستانها، برگزاری جلسات هم اندیشی، تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان در برنامه کوتاه مدت پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: در برنامه یک ساله تکمیل و راه اندازی خانه سنگ نوردی مینودر که نیمه کاره است در دستور کار قرار می گیرد و در کنار آن نشستهای تخصصی، تشکیل اتاق فکر و ارتباط با رسانه و آموزش پایه و دوره مربیگری و توجه به ورزش پایه و تقویت باشگاهها دنبال می شود.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین بیان کرد: اگر به وعده ها عمل نشد ما را پاسخگو کنید و مطالبه گر باشید تا کارها به خوبی انجام شوند.

گفتنی است در پایان این مراسم از نکونام که دو دوره مسئولیت اداره هیئت کوهنوردی استان را بر عهده داشت تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.