• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
0

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی:منتظر هستیم از بلاتکلیفی دربیاییم

  • کد خبر : 14816
  • 02 دی 1399 - 17:29
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی:منتظر هستیم از بلاتکلیفی دربیاییم
بام نیوز:رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: ورزشکاران ناراحت هستند و عنوان می‌کنند که چطور برخی از رشته‌های ورزشی دیگر می‌توانند مسابقات لیگ و اردوهای تیم ملی را برگزار کنند و ما نمی‌توانیم تمرین اردویی داشته باشیم.

یوسف بهتری در گفت‌وگو با پایگاه خبری بام نیوز در خصوص آغاز اردوهای، اظهار داشت: هنوز تکلیف برگزاری بازی‌های داخل سالن آسیا در تایلند مشخص نشده است. ولی با این حال زیر ساخت‌ها و برنامه‌های‌مان آماده است هر چه زودتر اردوها را شروع کنیم. جداول تمامی تیم‌های را تدوین کرده‌ایم و به وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دادیم به محض اینکه مجوز ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ما  داده شود، تمرینات را استارت می‌زنیم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در مورد دعوت نفرات برتر رشته‌های مختلف به اردوهای تیم ملی، عنوان کرد: قهرمانان سه سال گذشته تمامی تیم‌ها را فراخوان کردیم و به اضافه چهره‌های که در یک سال اخیر به عنوان پدیده معرفی شده‌اند و مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند را به اردوها دعوت خواهیم کرد. در اردوها مسابقات انتخابی داریم و در هر وزن، دو یا سه نفر در تمرینات تیم ملی می‌مانند. در نهایت اردوهای آماده‌سازی با اعضای اصلی تیم‌های ملی را آغاز می‌کنیم.

وی درباره فعالیت‌ ورزشکاران رشته‌های مختلف در روزهای کرونایی هم گفت: با وضعیت همگیری بیماری کرونا تمامی فعالیت‌ها به حالت سکون در آمده است. ورزشکاران آنچنان تمرینات حرفه‌ای ندارند و از این رو به خاطر دوری از تمرینات‌شان بسیار ناراحت هستند. این ورزشکاران گله و شکایت دارند و به ما می‌گویند که چطور برخی از رشته‌های ورزشی دیگر می‌توانند مسابقات لیگ و اردوهای تیم ملی را برگزار کنند و ما نمی‌توانیم تمرین اردویی داشته باشیم.

بهتری در مورد ساخت مجتمع ورزش‌های رزمی در ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: زمین پروژه ساختمان اداری، تمرینی و خوابگاهی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی را تحویل گرفتیم. در حال تامین منابع مالی ساخت این مجتمع ورزشی هستیم تا بتوانیم مشکل سخت افزاری ورزش رزمی را حل کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=14816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.