• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24585
1

رئیس فدراسیون: بزودی خبرهای خوشی از جودو کشور اعلام می‌شود

  • کد خبر : 80423
  • 05 آذر 1401 - 20:11
رئیس فدراسیون: بزودی خبرهای خوشی از جودو کشور اعلام می‌شود
بام: رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به تعلیق این رشته از سوی فدراسیون جهانی تا ۲۰ شهریور سال آینده، رایزنی های خوبی برای برداشت این تعلیق انجام شده است که در روزهای آینده خبرهای خوشی در این زمینه اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بام، آرش میراسماعیلی در بندرگناوه افزود: با همین شرایط تعلیق نیز تیم ملی بزرگسالان جودو ایران در مسابقات بین المللی کاسپین کشور روسیه که در ماه جاری برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

وی ادامه داد: در این مسابقات که به صورت تیم به تیم با حضور ۱۰ کشور برتر دنیا در رده سنی بزرگسالان برگزار خواهد شد، درصدد هستیمیم تیم جوانان جدود ایران نیز شرکت کند.

رئیس فدراسیون جودو بیان کرد: حضور ایران در این مسابقات باتوجه به شرایط تعلیقی ناحق سه ساله، بسیار ارزشمند است.

وی برگزاری انتخابات فدراسیون را از دیگر برنامه‌های مهم امسال عنوان کرد و گفت: در مدت چهارسال مسئولیت فدراسیون جودو،همه تلاش خود را بکار بردم و در انتخابات جدید هر تصمیمی گرفته شود باعث افتخار است.

میراسماعیلی که به منظور شرکت در مسابقات جودو جوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی استان بوشهر، به گناوه سفر کرده است، افزود: از اینکه استان بوشهر میزبانی این مسابقات را دارد، خرسندم ضمن اینکه در شهرستان گناوه یک باشگاه، به باشگاه‌های جودو کشور اضافه شده است.

وی اظهارداشت: در مدت تصدی فدراسیون جودو، افتخار این را داشتم که به بیشتر استان ها و نقاط محروم کشور سرکشی و حضور پیدا کنم و باشگاه‌های جودوی زیادی دراین مدت افتتاح شد.

فدراسیون جهانی جودو ، ایران را برای چهار سال از شرکت در رقابت ها منع کرده که به بهانه خودداری از رویارویی ورزشکاران با حریفان اسرائیلی است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=80423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.