• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24587
2

رئیس هیات شطرنج استان بوشهر منصوب شد

  • کد خبر : 82365
  • 23 دی 1401 - 17:26
رئیس هیات شطرنج استان بوشهر منصوب شد
بام: مجمع انتخابات هیات شطرنج استان بوشهر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، دبیر فدراسیون شطرنج و اعضای مجمع برگزارشد ،که مژگان خوش قلب بعنوان رییس جدید این هیات برای 4 سال آینده انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار بام، مجمع انتخابات هیات شطرنج استان بوشهر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، دبیر فدراسیون شطرنج و اعضای مجمع برگزارشد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: هیات شطرنج این استان با سابقه فعالیت دیرینه افتخارات ارزشمندی برای ورزش به ارمغان آورده است.

کمال صالح احمدی افزود: در ادامه راه هیات شطرنج باید با بهره گیری از ظرفیت پیشکسوتان شرایط برای رشد جایگاه شطرنج استان فراهم شود.

وی تاکید کرد: امید است رئیس جدید هیات شطرنج استان بوشهر بتواند با عمل به وعده‌های خود رضایت جامعه هدف هیات را جلب کند چرا که در صورت تحقق نیافتن این مهم، رئیس هیات با برگزاری مجمع فوق العاده استیضاح می‌شود .

دبیر فدراسیون شطرنج با اشاره به ۲ رویداد بین المللی این فدراسیون در سال جاری، گفت: رقابت‌های شطرنج جام پایتخت ۱۴ تا ۲۲ بهمن به میزبانی تهران برگزار می شود.

امیر عرفان هاشمی روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات شطرنج استان بوشهر افزود: در دومین رویداد نیز مسابقات بین اللملی شطرنج جام خزر اواخر بهمن ماه امسال در استان گیلان برگزار می شود.

وی بیان کرد: لیگ دسته اول شطرنج باشگاههای کشور نیز در استان خوزستان برگزارشد که با پایان رقابت‌ها برترین‌های این لیگ تجلیل شدند.

هاشمی ادامه داد: لیگ برتر شطرنج باشگاهها بعنوان آخرین مسابقات فدراسیون در سال جاری است که از هم اکنون تدابیر لازم برای برگزاری منظم آن اندیشیده شده است.

رئیس فدراسیون شطرنج افزود: برگزاری منظم لیگ‌‎ها شرایط را برای موفقیت هر چه بیشتر شطرنج بازان کشورمان در صحنه‌های بین المللی فراهم می کند.

هاشمی یادآورشد: مجمع انتخابات هیات شطرنج استان بوشهر پس از گذشت یک سال برگزار شد که با وجود ۲ گزینه شایسته در نهایت مژگان خوش قلب به عنوانی یکی از مربیان و شطرنج بازان استان به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

وی تصریح کرد: امید است وی بتواند با ترسیم چشم انداز مطلوب، هیات شطرنج استان بوشهر را به جایگاه ارزشمند در سطح ملی سوق دهد.

در آیین سامان آرمند ۱۲ و مژگان خوش قلب ۹ رای کسب کرد که کار فرآیند انتخابات به مرحله دوم کشیده شد که مژگان خوش قلب با ۱۲ رای و سامان آرمند ۱۰ رای کسب کرد.

در این آیین مژگان خوش قلب به‌عنوان رئیس جدید هیئت شطرنج استان بوشهر برای ۴ سال آینده انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=82365

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.