• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24564
1

راموس تکذیب کرد؛ این شایعات همه دروغند

  • کد خبر : 17081
  • 18 دی 1399 - 8:54
راموس تکذیب کرد؛ این شایعات همه دروغند
بام نیوز: سرخیو راموس در صحبت با مانولو لاما کارشناس و مجری کادنا کوپه شایعات رد پیشنهاد رئال را تکذیب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: دو شب پیش برنامه ال چیرینگیتو در گزارشی ویژه خبر از ملاقات سرخیو راموس و فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید داد. ملاقاتی در منزل سرخیو راموس در مادرید که بی نتیجه هم پایان یافت.هدف مذاکره بر سر تمدید قرارداد سرخیو راموس بود. پیشنهاد پرز به کاپیتان تیمش قرارداد ۱ ساله بدون افزایش دستمزد و همراه با کاهش ۱۰ درصدی در دوران پاندمی کرونا بود ولی سرخیو راموس قراردادی دو ساله می خواهد که در آن کاهش دستمزد یک گزینه اختیاری باشد و نه اجباری.

طبق ادعای این برنامه، راموس به پرز گفته است که پیشنهادات دیگر خود را گوش خواهد داد و اینکه پی اس جی به وی وعده داده است تا ۲۰ میلیون یورو دستمزد می دهد و اینکه لئو مسی را نیز قرار است در تابستان جذب کنند.
سرخیو راموس که کمتر از شش ماه از قراردادش باقیمانده، طبق قانون می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود.
امروز مارکا هم خبر از بالاگرفتن تنش بین راموس و رئال داد و اینکه مذاکرات به بن بست خورده است.

به این ترتیب باید منتظر جدایی راموس در انتهای فصل باشیم که بدون شک بزرگترین بازنده این قطع همکاری، هواداران رئال خواهند بود.ساعاتی پیش مانولو لاما کارشناس و گزارشگر مشهور اسپانیایی در کادنا کوپه ادعایی جدید را مطرح کرد. او گفت که در صحبت با سرخیو راموس او تمام شایعات اخیر را تکذیب کرده است.

طبق ادعای لاما، ملاقات راموس و پرز پیش از بازی رئال و سلتا و در تونل ورزشگاه آلفردو دی استفانو رخ داده و رئیس از کاپیتان درخواست کرده تا بازیکنان را مجاب به کاهش ۱۰ درصدی دستمزدشان کند. در واقع این ملاقات به منظور گفت و گو در مورد تمدید قرارداد راموس نبوده و این بازیکن از تابستان پیشنهاد جدیدی از رئال دریافت نکرده و همچنان در انتظار رسیدن پیشنهاد تمدید رسمی باشگاه است.

ایده راموس ادامه بازی در رئال و بازنشستگی با پیراهن این باشگاه است و او نه از پی اس جی و نه از هیچ باشگاهی پیشنهاد ندارد.

راموس به باشگاه اطلاع داده است که قرارداد دو ساله بدون کاهش دستمزد مدنظر اوست و حاضر است در این دو سال دستمزدی دریافت نکند و در عوض پس از ۲ یا ۳ سال دستمزد معوقه به وی پرداخت شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=17081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.