• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24581
3

راهنمای خرید شلوارهای کوهنوردی و طبیعت گردی

  • کد خبر : 32938
  • 09 فروردین 1400 - 23:58
راهنمای خرید شلوارهای کوهنوردی و طبیعت گردی
بام نیوز: شلوار های قابل تبدیل، در قسمت بالای زانوها، زیپ هایی دارند.
شلوار های قابل تبدیل ودوتیکه
شلوار های قابل تبدیل، در قسمت بالای زانوها، زیپ هایی دارند که به کوهنوردان این اجازه را میدهند که با باز کردن زیپ ها، بتوانند قسمت پایینی شلوار را جدا کنند و آن را به شلوارک تبدیل کنند.
بسیاری از کوهنوردان از تنوع و کاربری چند گانه این نوع شلوار ها را دوست دارند، زیرا فضای کمتری را اشغال میکند و وزن کوله پشتی شان را کم میکند.
همچین زمانی که قسمت پایینی شلوار کثیف شد، شما می توانید با جدا کردن قسمت پایینی و شستن آن، زحمت شستشوی کل شلوار را از سر خود کم کنید.
علاوه بر آن شما می توانید زیپ بالای زانو ها را تا نیمه باز کنید تا روزنه ای به منظور هواکش ایجاد شود و یا اینکه قسمت پایینی شلوار را باز کرده، آن را بپیچانید و از آن به عنوان پوشش روی کفش استفاده کنید.
این حال در عمل، اغلب کوهنوردان ترجیح می دهند که قسمت پایینی شلوارشان به صورت یکپارچه و متصل به شلوار در تمام طول مسیر باقی بماند و یا اینکه آنرا در داخل کوله خود نگه می دارند و از آن استفاده نمی کنند. کوهنوردان، برای تبدیل کردن تقریبا تمام شلوار های قابل تبدیل به شلوارک، مجبورند کفش های خود را دربیاورند و براین کار باید یک توقف نیم روزی داشته باشند، که قاعدتا، این عمل،کاری طاقت فرساست .
از طرفی این نوع شلوار ها به دلیل داشتن زیپ، کمی سنگین تر هستند و بار اضافه ایجاد میکنند؛ گاهی به همراه داشتن یک شلوار کوهنوردی معمولی و یک شلوارک بادی، سبک تر و به صرفه تر از شلوارهایی قابل تبدیل با کاربری های غیر ضروری است.
علاوه بر آن، از دیگر مشکلات این نوع شلوار، گیر کردن زیپ ها و نمایان شدن قسمتی از ران ب دلیل باز شدن زیپهاش
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=32938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.