• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24592
2

رعد و برق

  • کد خبر : 37186
  • 01 اردیبهشت 1400 - 21:04
رعد و برق
بام نیوز : از حصار و یا پرچین هایی که ممکن است سر راهتان باشد، به شدت دوری کنید. این موارد نیز می توانند در هدایت انرژی ناشی از رعد و برق نقش داشته باشند..

نگاهی به چند توصیه ضروری

چنانچه امکان دسترسی به خانه وجود نداشته باشد، می توانید با رعایت نکات ایمنی از ساختمان های متروکه استفاده کنید. تنها کافیست در محدوده ای پناه بگیرید که مسقف باشد و حداقل توسط یک دیوار از شما محافظت کند.

اگر پناهگیری در موقعیت قبلی نیز میسر نشد، خودرو گزینه بعدی خواهد بود. بدنه فلزی خودرو جریان الکتریسته را در اطراف خود متمرکز می کند، اما اجازه هدایت آن از طریق بدن شما را نخواهد داد. اطمینان حاصل کنید که هیچ شیشه ای پایین نباشد و درب ها نیز به درستی بسته شده باشند. همچنین استفاده از رادیو به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

از ساختارهای کوچکی که ایمنی مناسبی ندارند مانند پناهگاه های طراحی شده برای روزهای بارانی و یا فضاهای مسقف شده با پوشش های انعطاف پذیر، دوری کنید. این ساختارها قادر به جذب انرژی صاعقه بوده و حتی ممکن است از یک فضای باز بدون هیچ گونه سیستم محافظتی نیز خطرناک تر باشند. همانطور که چندی قبل هم گفته شد، ایستادن زیر درختان انتخابی نامناسب است. رعد و برق سوژه های بلند را مورد هدف قرار می دهد و اگر این اتفاق در مورد یک درخت باشد، ممکن است به شما نیز انتقال یابد و یا توسط سقوط شاخه های آن دچار آسیب شوید.

از حصار و یا پرچین هایی که ممکن است سر راهتان باشد، به شدت دوری کنید. این موارد نیز می توانند در هدایت انرژی ناشی از رعد و برق نقش داشته باشند..

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=37186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.