• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
3

رقابت ستاره‌های کشتی در مسابقات جهانی/رویارویی دوباره جادوگر با بولدوزر؟

  • کد خبر : 54611
  • 30 شهریور 1400 - 12:17
رقابت ستاره‌های کشتی در مسابقات جهانی/رویارویی دوباره جادوگر با بولدوزر؟
بام نیوز: اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به بررسی اوزان مختلف شرکت کننده در مسابقات نروژ و رویارویی تیلور با یزدانی پرداخت.

به گزارش بام نیوز: مسابقات جهانی کشتی آزاد به میزبانی اسلو نروژ از ۱۰ مهرماه آغاز می‌شود که اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به رقابت اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم در نخستین روز مسابقات پرداخت.

اتحادیه جهانی کشتی در این خصوص نوشت: دیوید تیلور از آمریکا و حسن یزدانی از ایران به عنوان  فوق ستاره‌های کشتی و جنو پتریاشویلی از گرجستان و طاها آکگول از ترکیه رقابت‌های خود را از اولین روز مسابقات کشتی آغاز خواهند کرد.

دارنده ۳ مدال طلای المپیک و دارنده ۱۱ عنوان قهرمانی جهان در اولین روز در اسلو روی تشک می‌روند. تیلور، یزدانی و آکگول ۳ مدال‌آور طلایی المپیک هستند که ۱۰ مهرماه با حریفان مبارزه می‌کنند. در کنار آنها باید به رقابت کایل داک آمریکایی دارنده ۲ عنوان قهرمانی جهان و پتریاشویلی دارنده ۳ عنوان قهرمانی جهان اشاره کرد.

طرفداران کشتی به سختی می‌توانند فضایی پیدا کنند که در روز نخست ستاره‌ای روی تشک نباشد اما موضوع اصلی در واقع در مورد چهارمین دیدار بین تیلور و یزدانی قهرمان و نایب قهرمان المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم خواهد بود. هر ۲ ستاره در سید یک و ۲ این وزن قرار می‌گیرند که اگر هر دو در مسیر پیش رو موفق عمل کنند دوباره در فینال مقابل هم مبارزه می‌کنند. برد تیلور (مرد جادویی) در توکیو سومین برد پیاپی وی بر یزدانی (بزرگترین greatest) دارنده دو قهرمانی جهان و دارنده مدال طلای المپیک ریو بود.

یکی دیگر از ورزشکارانی که باید در وزن ۸۶ کیلوگرم به او توجه کرد آرتور نایفونوف روسی است. وی در بازی‌های المپیک توکیو موفق به کسب مدال برنز شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=54611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.