• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
2

روایت سرمربی فوتسال راگا بابت جنجال بازی با چیپس کامل

  • کد خبر : 66878
  • 06 دی 1400 - 22:49
روایت سرمربی فوتسال راگا بابت جنجال بازی با چیپس کامل
بام نیوز: سرمربی تیم فوتسال راگا گفت: فکر نمی کنم نامه ای در رابطه به این موضوع وجود داشته باشد که زمانی تیمی ترک زمین می کند داور حق این را دارد که نتیجه بازی را سه بر صفر به سود تیم حریف اعلام کند.

جلال کاظمی در گفت و گو با خبرنگار بام نیوز در خصوص حواشی که در دیدار مقابل چیپس کامل در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال ایجاد شد و بازی نیمه تمام ماند اظهار داشت: در یک صحنه بازیکن ما با یکی از بازیکنان تیم حریف برخورد کرد و مصدوم شد.در این صحنه ما مجبور شدیم که او را از زمین بازی بیرون بیاوریم.

وی افزود: زمانی که او از زمین بازی خارج شد از روی ناراحتی حرفی زد که باعث شد داور به او کارت قرمز نشان دهد و به ما اعلام کرد که طبق قانون به مدت ۲ دقیقه با چهار بازیکن باید ادامه دهید. پس از این ماجرا درگیری زیادی به وجود آمد. داور بازی پس این درگیری ها به ما اعلام کرد که بازیکنان را به بیرون زمین هدایت کنید تا آروم شوند.

سرمربی تیم فوتسال راگا عنوان کرد: ما بازیکنانمان را  از زمین مسابقه خارج کردیم و آن ها را  پشت در ورودی سالن فرستادیم. پس از چند دقیقه داوران اعلام کردند که وارد زمین شوید و زمانی که ما وارد زمین شدیم بازیکنان تیم مقابل به بیرون رفتند و به ما گفتند که بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم چیپس کامل محسوب شد.

کاظمی در مورد این که طبق قوانین اگر تیمی زمین بازی را ترک کند و  پس از ۱۰ دقیقه وارد زمین شوند و در این شرایط  داور حق دارد بازی را تمام شده اعلام کند عنوان کرد:  با توجه به این قانون در زمین مسابقه به ما اعلام کردند که این موضوع مربوط به سال قبل است ولی هیچ ابلاغیه ای برای ما نیامده که چرا این اتفاق افتاده است. فکر نمی کنم نامه ای در رابطه به این موضوع  وجود داشته باشد که زمانی تیمی ترک زمین می کند داور حق این را دارد که نتیجه بازی را سه بر صفر به سود تیم حریف اعلام کند.

وی ادامه داد: در جریان بازی ناظر دیدار به داوران اعلام کرد که به مربی گلر های تیم راگا اخطار دهید. بازیکن ما با احترام کامل به ناظر بازی حرف او را تایید کرد اما ناظر در این صحنه  به این فکر افتاد که بازیکن ما در حال مسخره کردن است و به داوران گفت که  به او هم کارت زرد بدهید. در زمان حواشی ایجاد شده یکی از مسئولان تیم حریف اعلام کرد که اگر تیم راگا بیرون  از زمین بیاید سرشان بریده می شود. در هر حال بازی سختی بود و ما خیلی اذیت شدیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=66878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.