• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

روزبه چشمی: آماده نتیجه‌گیری با سرمربی جدید تیم ملی هستیم

  • کد خبر : 84277
  • 12 اسفند 1401 - 10:33
روزبه چشمی: آماده نتیجه‌گیری با سرمربی جدید تیم ملی هستیم
بام: ملی‌پوش فوتبال ایران با ابراز امیدواری نسبت به انتخاب بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی گفت: آماده نتیجه‌گیری با سرمربی جدید تیم ملی هستیم.

به گزارش بام و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، روزبه چشمی درباره بازی‌های جام‌جهانی گفت: تیم ملی در این دوره خوب بازی کرد و انگیزه زیادی داشتیم تا با موفقیت مسابقات را پشت سر بگذاریم و برای نخستین بار صعود کنیم. به طور ویژه در بازی سوم مقابل آمریکا که شانس خوبی هم داشتیم اما با بدشانسی مواجه شدیم.

عضو تیم ملی فوتبال درباره گلی که به ولز زد اظهار داشت: کادرفنی تیم را کاملا برای آن بازی آماده کرده بود و همه بازیکنان در تمام دقایق با برنامه بودند و همه تلاش‌شان را کردند. در دقایقی از بازی آن موقعیت شوت زنی ایجاد شد که خوشبختانه تبدیل به گل شد و اتفاقا از این گلزنی بسیار خوشحالم. از اینکه به گلزنی در جام جهانی با پیراهن تیم ملی رسیدم و توانستم کمک اندکی در آن برد خاطره انگیز داشته باشم.

وی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: نظر درباره انتخاب سرمربی در اختیارات من نیست. کی‌روش برای تیم ملی خیلی زحمت کشید و هرکجا که هست برایش آرزوی موفقیت دارم . مطمئنا بهترین گزینه انتخاب خواهد شد و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم و آنچه که اهمیت دارد این است که بهترین اتفاق برای تیم ملی رقم بخورد و آماده نتیجه‌گیری با سرمربی جدید تیم ملی هستیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.