• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
2

رکوردهای ملی در لیگ دیسک طلایی کشور جابه‌جا شد/ یک بوشهری سوم شد

  • کد خبر : 84477
  • 19 اسفند 1401 - 7:54
رکوردهای ملی در لیگ دیسک طلایی کشور جابه‌جا شد/ یک بوشهری سوم شد
بام: پرونده دومین دوره مسابقات لیگ ملی دیسک طلایی فریزبی در مازندران با جابه‌جا شدن چند رکورد در بخش‌های مختلف این مسابقات بسته شد.

به گزارش خبرنگار بام، درپایان دومین دوره لیگ ملی فریزبی با عنوان دیسک طلایی که با حضور ۶۰ ورزشکار و مربی آقا از ۱۴ استان کشور به میزبانی مازندران در شهرساری باهم رقابت کرده بودند، در رکوردهای ثبت شده مسابقات و بخش حداکثر زمان پرواز پیش از این رکورد ثبت شده  ۹.۲۸ ثانیه بود که در این رقابت‌ها به ۹.۹۵ ارتقا یافت.

در بخش دقت پیش از این رکورد ۱۳ گل بود که در مسابقات امسال با ۱۴ گل ثبت شد و در بخش مسافت رکورد سال گذشته ۷۵ متر بود که امسال این رکورد به ۷۸.۳۸ متر رسید.

در پایان نتایج تیمی این مسابقات، تیم هرمزگان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های مازندران و فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین، استان آذربایجان غربی به عنوان تیم اخلاق این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

درنتایج انفرادی این مسابقات و نتایج مسابقات آیتم حداکثر زمان پرواز، مقام قهرمانی به”امیر حسین کیانی” از فارس با ثبت زمان ۹.۹۵ ثانیه رسید و ” محمد مرادزاده” از خوزستان با زمان  ۹.۲۷ و “میلاد حیاتی” از بوشهر با ثبت زمان ۸.۸۰ به ترتیب دوم وسوم شدند.

دربخش “آیتم دقت “، ” حامد دهقانی سیاهکی” از هرمزگان با ۱۴ گل از ۲۸ پرتاب درجای نخست قرارگرفت و “امیرعلی محمودی” از تهران با  ۱۲ گل و “محمد رئیسی” از مازندران الف با ۱۱ گل در رده‌های دوم وسوم ایستادند.

در بخش “آیتم مسافت”، علیرضا ذاکریان از تهران با پرتاب  ۷۸.۳۸ متربر سکوی قهرمانی تکیه زد و پس از او ” سهیل تیموری” از مازندران الف با  ۷۲.۰۵ متر” محمد دارش” از خوزستان با پرتاب ۶۹.۶۰ عنوان‌های دوم وسومی را از آن خود کردند.

دراین دوره از مسابقات همچنین، از دیسک فریزبی طراحی و تولید شده ایرانی توسط “ماهان محمودی” برای بازی  کودکان و نوجوانان نیز رونمایی شد.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، حسین دلیری معاون همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، علیرضا مهدوی رئیس سازمان ورزش‌های تفریحی و رقابتی فدراسیون ورزش‌های همگانی، علی ذاکریان رئیس انجمن فریزبی ایران، روهام ابوطالبی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی مازندران حضور داشتند و به تیم‌ها و نفرات برتر این دوره از مسابقات جوائز اهداء کردند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84477

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.