• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

رییس فدراسیون بدمینتون:جام فجر بدون حضور بازیکنان خارجی برگزار نمی‌شود

  • کد خبر : 61299
  • 12 آبان 1400 - 2:06
رییس فدراسیون بدمینتون:جام فجر بدون حضور بازیکنان خارجی برگزار نمی‌شود
بام نیوز: رییس فدراسیون بدمینتون گفت: به دنبال برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر هستیم و اگر بدمینتون‌بازان آسیایی و در مجموع خارجی‌ها در این رقابت‌ها شرکت نکنند، مسابقات را برگزار نمی‌کنیم.

به گزارش بام نیوز: محمدرضا پوریا اظهار داشت: امسال مسابقات بین‌المللی جام فجر بدمینتون با حضور نمایندگان برخی کشورهای خارجی از ۱۶ تا ۲۲ بهمن در شیراز برگزار می‌شود. اگر این نمایندگان در این رقابت‌ها حضور نداشته باشند، مسابقات بین‌المللی جام فجر را برگزار نمی‌کنیم.

وی افزود: برای حضور ملی‌پوشان در جام فجر، انتخابی تیم‌های پسران و مردان ۱۱ و ۱۸ آذر و انتخابی تیم‌های دختران و زنان دوم و دهم دی ماه برگزار می‌شود.

رییس فدراسیون بدمینتون درباره تیم پارابدمینتون نیز گفت: چهار اردو برای دختران و پسران برای اعزام به بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین برگزار کردیم. همچنین مسابقات قهرمانی کشور را در ۲ دوره برگزار کردیم که در این رقابت‌ها ۳۵ شرکت کننده دختر و ۷۵ نفر شرکت کننده پسر شرکت کردند.

وی اضافه کرد: ۲ دختر و ۲ پسر و یک مربی زن و مرد راهی بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین در آذر ماه خواهند شد.

پوریا همچنین با اشاره به اینکه حضور ثریا آقایی در بازی‌های المپیک توکیو یک اتفاق خوب بود، گفت: با حضور آقایی در توکیو شور و نشاطی در بین دختران ایجاد شد و اکنون بیشتر متقاضیان بدمینتون دختران هستند. موفقیت‌های آقایی ثمره تلاش ۱۰ ساله سرمایه‌گذاری روی چنین استعدادی است و از او بخاطر این تلاش‌ها تقدیر و تشکر کردیم.

وی یادآور شد: در این مدت در جلسات کمیته قوانین مقررات آسیا و فدراسیون جهانی بدمینتون حضور یافتیم و با همکاری دبیر کمیته قوانین آسیا، بخشی از قوانین بدمینتون را در سطح آسیا اصلاح کردیم که این امر مورد توجه اعضای هیات رییسه فدراسیون آسیایی قرار گرفت.

رییس فدراسیون بدمینتون افزود: در این مدت هشت کورت بدمینتون را به هشت استان دادیم و جدای از سهمیه هر استان، ۷۰۰ میلیون تومان به استان‌ها کمک و در کنار آن جلسه کمیته‌های فنی و آموزش مربیان و داوران و برنامه‌های استعدادیابی را برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه پنج هفته از لیگ برتر بدمینتون برگزار شده است، گفت: پنج تیم در بخش زنان و پنج تیم در بخش مردان در این رقابت‌ها شرکت کردند و آذر ماه این مسابقات به پایان می‌رسد. همچنین مسابقات لیگ دسته یک هم از اوایل آذر ماه شروع می‌شود.

پوریا خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل کرونا تمامی اعزام‌ها به مسابقات برون مرزی لغو می‌شود اما برنامه‌ریزی داریم تا مسابقات دارای رنکینگ جهانی شرکت کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=61299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.