• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
2

زاهدی‌فر، گزینه اصلی قضاوت دربی

  • کد خبر : 17702
  • 20 دی 1399 - 11:52
زاهدی‌فر، گزینه اصلی قضاوت دربی
بام نیوز: داور دربی پایتخت در حالی فردا رسما معرفی می‌شود که شانس محمدحسین زاهدی‌فر بیشتر از سایر گزینه‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: دربی ۹۴ تهران روز دوشنبه میان استقلال وپرسپولیس برگزار می شود. از این رو کمیته داوران باید تصمیم نهایی خود را برای انتخاب داور دربی اتخاذ کند و به اطلاع عموم برساند. در چنین شرایطی ۴ داور برجسته فوتبال ایران هستند که شانس بیشتری برای قضاوت این مسابقه داشتند و حالا شنیده می شود فریدون اصفهانیان شخصا تصمیم گرفته محمدحسین زاهدی فر را به عنوان داور این مسابقه حساس انتخاب و معرفی کند.

از بین داوران مطرحی که شایستگی قضاوت دربی را دارند، بیژن حیدری، مهدی سیدعلی، رضا کرمانشاهی و محمدحسین زاهدی فر در هفته گذشته هیچ قضاوتی نداشتند تا مشخص شود این ۴ نفر گزینه های اصلی داوری بازی حساس روز دوشنبه باشند.

در این خصوص روز پنجشنبه در کمیته داوران جلسه‌ای تشکیل شده اما هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده است. با توجه به شرایط داوران در هفته های گذشته و قضاوت هایی که آنها انجام دادند و البته حساسیت هایی که برای انتخاب آنها در دربی وجود دارد، بحث های مختلفی در جلسه امروز مطرح شد.

در پایان این جلسه اما شنیده می شود فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران از اعضا خواسته درباره نام ها بیشتر از این گمانه زنی و بحث نکنند تا خودش شخصا درباره داور دربی فردا تصمیم بگیرد.

در این شرایط اما گفته می شود با اینکه نظر اعضای کمیته داوران روی فرد دیگری بوده، اما رییس کمیته داوران قصد دارد محمدحسین زاهدی فر را به عنوان داور برگزیند. زاهدی فر که هواداران استقلال مواضعی روی او دارند، قطعا برای قضاوت دربی کار سختی خواهد داشت اما اینطور که از راهروهای فدراسیون خبر می رسد، او شانس اصلی قضاوت این مسابقه است.

این اتفاق در حالی رخ خواهد داشت که انتخاب داور نیمه نهایی جام حذفی سال گذشته میان استقلال و پرسپولیس جنجالی شده بود. در آن مقطع کمیته داوران در حالی که گفته می شد رضا کرمانشاهی داور مسابقه دربی خواهد شد، سوت داوری را به زاهدی فر سپرد و جنجالی شد. در ادامه کرمانشاهی در مصاحبه ای علیه کمیته داوران مطالب تندی را بر زبان آورد و بالا گرفتن حاشیه ها در فضای مجازی باعث شد تا کمیته داوران از تصمیمش برگردد و این بار رای به انتخاب پیام حیدری به عنوان داور شهرآورد بدهد.

حالا هم با توجه به شرایط موجود احتمال می رود شاهد جنجال هایی بعد از انتخاب داور دربی باشیم. با توجه به فضای انتخاباتی موجود در حوالی فدراسیون فوتبال و لابی های افراد برای رای گرفتن از هیات های فوتبال حال باید امیدوار باشیم که انتخاب داور دربی ربطی به فضای انتخابات فدراسیون پیدا نکند. با این حال باید منتظر ماند و دید در این خصوص چه اتفاقاتی رخ می دهدودر نهایت کدام داور باتجربه دربی ۹۴ را سوت می زند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=17702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.