• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24592
2

زمان برگزاری مسابقات مرحله نهایی زیرگروه فوتبال ساحلی کشور اعلام شد

  • کد خبر : 85009
  • 16 فروردین 1402 - 0:00
زمان برگزاری مسابقات مرحله نهایی زیرگروه فوتبال ساحلی کشور اعلام شد
بام: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه گفت: زمان مسابقات مرحله نهایی زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی ایران به میزبانی این شهرستان که تعویق افتاده بود، ۲۷ فروردین امسال اعلام شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار بام اظهار داشت: زمان مسابقات مرحله نهایی زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی ایران به میزبانی این شهرستان که تعویق افتاده بود، ۲۷ فروردین امسال اعلام شد.

کاظم فتحی اظهارکرد: این مسابقات قرار بود اسفندماه پارسال به میزبانی موج گناوه برگزار شود که بنا به اعلام سازمان لیگ فوتبال به ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ موکول شد اما این زمان نیز به علت همزمانی با ماه مبارک رمضان تغییر کرد.

وی افزود: طبق اعلام سازمان لیگ مرحله نهایی زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور با حضور تیم‌های شهدای عنبرآباد کرمان، شاهین گرجی مازندران، ساحل فرح آباد و موج گناوه در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان برگزار می‌شود و اگر زمان آن مجدد تغییر نکند از ۲۷ فروردین آغاز خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: این شهرستان در فوتبال ساحلی به رشد و پیشرفت خوبی دست یافته و به عنوان قطب فوتبال ساحلی کشور شناخته شده است.

وی افزود: این شهرستان پارسال در رشته فوتبال ساحلی علاوه بر میزبانی چندین دوره از این مسابقات ، ۲ تیم شهدای حیات داوود به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور و پاس جوان نیز به نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر رده امیدهای کشور نائل شدند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.