• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
1

زمزمه ۹۰ میلیاردی برای سرمربی پرسپولیس/ یحیی رکوردشکنی می‌کند؟

  • کد خبر : 85978
  • 30 اردیبهشت 1402 - 21:26
زمزمه ۹۰ میلیاردی برای سرمربی پرسپولیس/ یحیی رکوردشکنی می‌کند؟
بام: یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از کسب عنوان قهرمانی با این تیم در لیگ برتر، حالا با پیشنهاد حیرت انگیز یک تیم صنعتی مواجه شده است که می‌تواند رکورد نقل و انتقالات را بشکند.

به گزارش خبرنگار بام، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۶۶ امتیاز به عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور رسید تا پر افتخارترین تیم در تاریخ برگزاری این رقابت‌ها لقب بگیرد.

یحیی گل محمدی نیز برای سومین بار به عنوان سرمربی توانست با پرسپولیس به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند تا به یکی از مهم‌ترین خواسته‌هایش برسد.

گل محمدی تنها یک روز پس از قهرمانی با پرسپولیس پیشنهاد مالی قابل توجه یک باشگاه صنعتی را دریافت کرده است. او که یک فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده پیشنهاد قرارداد دو ساله‌ای را بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان دریافت کرده است که در صورت پذیرش آن رکوردی تاریخی در جابجایی سرمربی لحاظ خواهد شد.

گل محمدی در حالی پیشنهاد حضور روی نیمکت این تیم شهرستانی را دریافت کرده که همچنان تمرکز خود را روی بازی‌های فصل جاری جام حذفی قرار داده است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت ضمن تشکر از این پیشنهاد اعلام کرده است تا پایان بازی‌های جام حذفی هیچ موضوع دیگری را دنبال نخواهد کرد تا با آرامش برای دیدار پنجشنبه هفته جاری مقابل هوادار در نیمه نهایی این مسابقات آماده شود.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر تمرینات خود را برای دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی ادامه می‌دهد. سرخپوشان پایتخت ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه هفته جاری میهمان هوادار در نیمه نهایی جام حذفی خواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.