• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
2

زیرساخت‌های ورزشی بندر گناوه باید تقویت شود

  • کد خبر : 76653
  • 17 تیر 1401 - 21:14
زیرساخت‌های ورزشی بندر گناوه باید تقویت شود
بوشهر- ماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با تلاش مسئولان، زیرساخت‌های ورزشی بندر گناوه تقویت شود.

به کزارش خبرنگار بام، عبدالکریم جمیری صبح جمعه در بازدید از زیرساخت‌های ورزشی شهرستان گناوه اظهار داشت: مردم گناوه به ورزش اهتمام ویژه‌ای دارند و ورزشکاران این شهرستان در رده‌های مختلف ورزشی در سطح کشور درخشیده اند.

وی ادامه داد: امروز با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار گناوه از اماکن ورزشی بندر گناوه بازدید کردیم، متأسفانه ضعف‌هایی در زیرساخت‌های ورزشی وجود دارد که باید برطرف شود.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم گفت: شرایط مناسب نیست ولی زمینه برای اصلاح و بهسازی وجود دارد، پیشنهاد ما این بود که باید با یک طراحی جامع بر اساس نیازمندی‌ها انجام شود، کمبودها را احصا کنیم و بر اساس طرح و برنامه به سمت اصلاح تعمیر و یا احداث مجموعه‌های ورزشی پیش برویم.

جمیری بیان کرد: تلاش می‌کنیم بر اساس طراحی مدیران ورزش استان در این زمینه کمک کنیم، برای بهسازی زمین چمن ورزشگاه شهید سراجی بندر گناوه یک میلیارد تومان از محل بودجه تملک دارایی در اختیار نماینده اختصاص دادیم و برای تکمیل این پروژه در آینده هم کمک خواهیم کرد.

بازدید از پیست موتورسواری فجر، سالن ورزشی نفت، زمین چمن شماره دو بندرگناوه، استخر سرپوشیده خلیج‌فارس، سالن ورزش‌های رزمی مجموعه نفت، مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس، مجموعه ورزش‌های آبی تیام و سالن ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی شهید سراجی از جمله برنامه‌های نماینده مردم در سفر به شهرستان گناوه بود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=76653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.