• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24573
1
دکتر پهلوان زاده رئیس هیات کوهنوردی استان ادربیل

سایت یخ نوردی در منطقه سردابه ازطرف هیات کوهنوردی استان اردبیل ایجاد می شود

  • کد خبر : 18797
  • 26 دی 1399 - 21:35
سایت یخ نوردی در منطقه سردابه ازطرف هیات کوهنوردی استان اردبیل ایجاد می شود
بام نیوز: دکتر پهلوان زاده رئیس هیات کوهنوردی استان ادربیل از ایجاد سایت یخ نوردی در منطقه سردابه از طرف هیات کوهنوردی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت، جلسه اعضای هیات کوهنوردی با دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در راستای برگزاری برنامه ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت این هیات برگزارشد.
دکتر پهلوان زاده رئیس هیات کوهنوردی استان اردبیل در این جلسه گزارشی از برگزاری برنامه های هیات استان اردبیل ارائه کردو گفت: نیاز هست که برای استعداد یابی و آموزش یخ نوردی سایت یخ نوردی در اردبیل ایجاد شود که با توجه به بررسی های انجام گرفته بهترین مکان برای ایجاد این سایت منطقه آبشار سردابه می باشد که با حمایت اداره کل این سایت از طرف این هیات برای استعداد یابی و آموزش خانواده ها و همگانی کردن این رشته مفرح ایجاد شود.
رئیس هیات کوهنوردی استان اردبیل افزود: استان اردبیل به لحاظ کوهستانی بودن می تواند نقطه عطفی برای برگزاری برنامه های کوهنوردی اعم از صعود های سراسری در فصول مختلف ، یخ نوردی و دو و میدانی کوهستانی در فصل های تابستان و زمستان باشدکه به دنبال ایجاد ظرفیت های لازم برای حضور کوهنوردان و ورزشکاران برای فصول مختلف هستیم که استان اردبیل را بعنوان قطب برنامه های ورزش کوهنوردی در کشور خواهیم کرد.
در پایان جلسه از مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تجلیل و از عکس مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در قله سبلان رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=18797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.