• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

ستاره آرسنال از تمدید سر باز زد / شرایط عجیب توپچی‌ها در دروازه!

  • کد خبر : 52314
  • 13 شهریور 1400 - 22:31
ستاره آرسنال از تمدید سر باز زد / شرایط عجیب توپچی‌ها در دروازه!
بام نیوز:پس از ناکامی‌های اخیر باشگاه آرسنال، دروازه‌بان آلمانی تصمیم گرفت که در سال آینده این تیم را ترک کند.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، آرسنال در تاریک‌ترین زمان در ۲۰ سال اخیر ایستاده و شرایط اسف‌باری را تجربه می‌کند. ۳ بازی ، ۳ باخت، ۹ گل خورده،‌ بدون گل زده و قرار گرفتن در قعر جدول انگلیس باعث شده تا شرایط کنونی تیم آرتتا به بدترین شکل ممکن ادامه پیدا کند.

دیلی میل حالا خبر داده که «برند لنو» خواهان جدایی است و نمی‌خواهد به هیچ وجه قراردادش را تمدید کند. این بازیکن به دلیل شرایط باشگاه تصمیم گرفته تا در تابستان ۲۰۲۲ به صورت بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود. اتفاقی که اصلا به نفع باشگاه آرسنال نیست.

لنو یکی از بهترین ستاره‌های تیم آرسنال است. او مهارهای زیادی در هر بازی به ثبت می‌رساند و به نوعی می‌توان گفت با کیفیت پایین خط دفاع تیم آرتتا، اگر او نبود، مشخص نبود چه فاجعه‌ای در جمع توپچی‌ها رخ می‌داد.


عذرخواهی بازیکنان آرسنال پس از شکست سنگین مقابل منچسترسیتی در اتحاد

آرسنال به خاطر او مجبور شد تا یکی از بهترین دروازه‌بانان لیگ برتر انگلیس یعنی «امیلیانو مارتینز» را به استون ویلا واگذار کند. دروازه‌بانی که یکی از عناصر اصلی قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا نام گرفت و مسی بارها از او قدردانی کرد.

به نظر می‌رسد لنو در تابستان آینده آرسنال را ترک خواهد کرد و این بدین منزله خواهد بود که توپچی‌ها ۲ دروازه‌بان فوق‌العاده خود را در ۳ سال از دست داده‌اند. البته این تیم در این تابستان کنونی «ارون رمسدیل»، گلر شفیلدیونایتد را خریداری کرد ولی به هیچ عنوان نمی‌توان او را با کیفیت «برند لنو» و «امیلیانو مارتینز» مقایسه کرد.


قهرمانی آرسنال در جام حذفی و خوشحالی ۲ دروازه‌بان این تیم در آن زمان؛ از راست برند لنو و امیلیانو مارتینز

از طرف دیگر آرسنال برای لنو در سال ۲۰۱۸ ، ۲۲ میلیون پوند خرج کرد و حالا قرار است او را به صورت رایگان در سال آینده به تیمی دیگر واگذار کند. این باشگاه امسال نیز برای خرید رمسدیل ۲۴ میلیون پوند خرج کرد و مشخص نیست که این خریدها با چه اندیشه ای انجام می‌شود. (گزارشی از اوضاع آشفته باشگاه آرسنال و مدیریت این باشگاه را در اینجا بخوانید)

آرسنال هفته آینده این فرصت را دارد تا مقابل نوریچ اولین پیروزی خود را بدست آورد و کمی از بحران دور شود. مهم‌ترین بازی آرتتا بی شک دربی شمال لندن مقابل تاتنهام در روز ۴ مهر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=52314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.