• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

سجادی : برنامه‌های وزارت ورزش برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است

  • کد خبر : 58408
  • 23 مهر 1400 - 3:14
سجادی : برنامه‌های وزارت ورزش برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است
بام نیوز: وزیر ورزش و جوانان گفت : برنامه ریزی جهت حضور موفق و برگزاری رقابت های مختلف ورزشی، تقویت روحیه جوانمردی و توجه به اصل بنیان خانواده از برنامه های آتی این وزارتخانه است.

به گزارش بام نیوز و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در ادامه سفر خود به قم در دیدار با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزود: برنامه جدید وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است که در آن مباحث مهمی مطرح شده که هم اکنون در ورزش حرفه‌ای دنیا مطرح و پیگیری می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت حوزه جوانان ادامه داد: بخشی از مباحث مربوط به جوانان مربوط به وزارت ورزش و جوانان است که بصورت جدی در حال پیگیری هستیم.

وزیر ورزش و جوانان حمایت از ورزش همگانی و ورزش قهرمانی را رویکرد اصلی این وزارتخانه دانست و گفت: نزدیک به ۳ سال به المپیک آینده و حدود ۱۱ ماه به آغاز بازی های آسیایی باقی مانده است و با برنامه ریزی های انجام شده ایران با تمام قدرت در این رویدادها شرکت خواهد کرد.

سجادی در پایان افزود: برنامه ریزی جهت حضور موفق و برگزاری رقابت های ورزشی در بین کشورهای محور مقاومت، تقویت روحیه جوانمردی و توجه به اصل بنیان خانواده از برنامه های آتی این وزارتخانه است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=58408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.