• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1
ورزشی:

سخنگوی فدراسیون کشتی: از برگزاری انتخابی تیم های ملی ضرر نکردیم

  • کد خبر : 6048
  • 24 آبان 1399 - 15:06
سخنگوی فدراسیون کشتی: از برگزاری انتخابی تیم های ملی ضرر نکردیم
بام نیوز:سخنگوی فدراسیون کشتی با اشاره به در پیش بودن رقابتهای کسب سهمیه و همچنین المپیک توکیو، گفت: از برگزاری انتخابی تیم های ملی ضرر نکردیم.

محمد ابراهیم امامی در گفتگو با پایگاه خبری بام نیوز ، در پاسخ به این سوال که با توجه به لغو مسابقات قهرمانی کشتی جهان آیا ایران در رقابت های جایگزین این مسابقات شرکت می کند یا خیر، اظهار کرد: طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی قرار است رقابت های جام جهانی انفرادی به عنوان جایگزین این مسابقات قهرمانی جهان برگزار شود اما تا این لحظه دستورالعمل و شیوه نامه برگزاری مسابقات اعلام نشده و هر زمان که این موضوع از سوی اتحادیه جهانی اعلام شود، کادر فنی تیم های ملی با مسئولان فدراسیون جلسه می‌گذارند تا درخصوص شرکت یا عدم شرکت و یا نحوه حضور در این مسابقات تصمیم گیری شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی تصریح کرد: باید جوانب مختلف این موضوع بررسی شود و متناسب با نحوه برگزاری مسابقات تصمیم گیری خواهد شد.

وی درباره سردرگمی طولانی مدت اتحادیه جهانی کشتی در تعیین تکلیف رقابت های قهرمانی جهان و اینکه این موضوع باعث برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی و مشکلات زیاد پیرامون آن شد، اظهار کرد: ما از برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی ضرر نکردیم. این مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و از این حیث خوشبختانه هیچ مشکلی بوجود نیامد، از سوی دیگر با توجه به در پیش بودن رقابت های کسب سهمیه و پس از آن المپیک توکیو، برگزاری این مسابقات به سود کشتی ایران شد.

امامی افزود: تصمیم اتحادیه جهانی مربوط به تمام کشورهاست و با توجه به انصراف برخی تیم ها و مشکلات زیادی که در تمامی رشته ها بوجود آمده، اتحادیه جهانی در نهایت تصمیم به لغو برگزاری این رقابت ها گرفت.

وی در پایان درباره در پیش بودن رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک، گفت: با این وضعیت هیچ چیز قطعی نیست و نمی توان با قطعیت از برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات صحبت کرد، کما اینکه با وجود حمایت مسئولان ژاپن از برگزاری المپیک، مردم این کشور مخالف برگزاری این رقابت ها هستند و برگزاری آن قطعی نیست.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=6048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.