• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
0

سرآسیایی: رفتار الهامی در حد لیگ برتر نبود و داور را تحت تاثیر قرار داد

  • کد خبر : 61235
  • 12 آبان 1400 - 2:02
سرآسیایی: رفتار الهامی در حد لیگ برتر نبود و داور را تحت تاثیر قرار داد
بام نیوز:مربی گل گهر گفت: اعتراضات سرمربی نساجی تمرکز تیم ما و نیمکت ما و حتی داور را به هم زد و تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش بام نیوز، مجتبی سرآسیایی پس از تساوی یک بر یک گل گهر مقابل نساجی اظهار کرد: بازی سختی داشتیم اما سوار بر بازی بودیم و گل اول را زدیم و موضعیت‌های خیلی خوبی هم داشتیم اما استفاده نکردیم و این جریمه فوتبال است که بازی را برمی‌گرداند. تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده نکند قطعا گل می‌خورد و این را در نیمه دوم به وضوح دیدیم اما مساله مهم اتفاقات کنار زمین بود و رفتار سرمربی حریف هم تمرکز تیم ما و نیمکت ما و هم داور را به هم زد و تحت تاثیر قرار داد.

او ادامه داد: این رفتارها در حد لیگ برتر نیست و این مساله حتی خود گل گهر را هم جریمه کرده است. ما هفته‌هاست امیر قلعه‌نویی را به خاطر انتقادات ساده داوری نداریم اما اعتراضات بسیار سنگین کنار زمین را امروز دیدیم. تیم ما حاکم بر بازی بود و موقعیت‌های زیادی را ایجاد می‌کرد اما این اتفاق همه چیز را تحت تاثیر قرار داد و شرایط را عوض کرد. با این حال بچه‌های ما به خودشان آمدند و دوباره موقعیت سازی کردند اما این اعتراضات تاثیر زیادی روی ما داشت و حتی روی روند داوری هم تاثیرگذار بود. باید به این مساله ورود شود تا چنین اتفاقاتی تکرار نشود.

مربی گل گهر با بیان این‌که تیمش می‌توانست با گل‌های زیادی برنده این بازی باشد، گفت: متاسفانه روی یک غفلت گل خوردیم و باید کار کنیم تا شرایطمان را بهتر از قبل کنیم. ما مهاجمان خوبی داریم و موقعیت سازی می‌کنیم اما با توجه به سیستم‌مان دیگر بازیکنان بیشتر از مهاجمان صاجب موقعیت می‌شوند و به همین دلیل کمتر می‌بینیم که مهاجمانمان گلزنی کنند. با این وجود قطعا بیشتر کار می‌کنیم و اگر نیاز باشد مهاجم هم جذب می‌کنیم.

او درباره عملکرد داوری گفت: در یک صحنه به پشت پای بازیکن ما زدند اما این‌ها اتفاقات ساده فوتبال است و نباید زیاد به آن پرداخته شود. کسی که حاکم بر بازی است داور مسابقه است و با وجود این‌که ممکن است به ضرر ما تمام شود اما داور بازی برای ما قابل احترام است. ما باید خودمان بازی را تمام کنیم تا به اما و اگر نکشد. حسرت این دو تیم امتیاز برای ما خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر به دلیل محرومیت نمی‌توانست در نشست خبری شرکت کند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=61235

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.