• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24585
1

سرمربی استقلال: برخی مسائل به قربانی مربوط نیست/ مجیدی و قلعه نویی هم از روی سکو تیمهایشان را هدایت کردند

  • کد خبر : 58978
  • 27 مهر 1400 - 3:22
سرمربی استقلال: برخی مسائل به قربانی مربوط نیست/ مجیدی و قلعه نویی هم از روی سکو تیمهایشان را هدایت کردند
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: فقط یکی از رختکن‌ها کولر سالم داشت که آن را به تیم حریف دادیم، خودمان به رختکنی رفتیم که کولرش خراب بود و در گرما نشستیم.

ابراهیم اشکش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بام نیوز، در مورد آغاز به کار تیم استقلال ملاثانی در رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول اظهار داشت: مشکلاتی که پیش از شروع فصل برای ما به وجود آمد توان ما را برای آماده‌سازی گرفت. ضمن اینکه هفته گذشته برای حضور در ایفمارک سفری به تهران داشتیم و این سفر مزید بر علت شد تا تیم اسیر خستگی شود. به همین خاطر نتوانستیم در بازی اول کیفیت لازم را داشته باشیم.

وی در مورد کسب تساوی ۲-۲ مقابل رایکا عنوان کرد: مقابل رایکا برای اولین بار در زمین فولاد اهواز بازی می‌کردیم و به نوعی ما هم میهمان بودیم. دو بار عقب افتادیم اما توانستیم به بازی برگردیم. گل سوم را هم اواخر بازی زدیم که سالم بود اما نمی‌دانم چرا داور آن را مردود اعلام کرد. با توجه به شرایطی که داشتیم از این نتیجه برای شروع راضی هستم اما انتظارمان از بچه‌ها بالاتر است. با این حال هفته به هفته شرایطمان بهتر می‌شود و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

سرمربی استقلال ملاثانی در مورد اعتراض اعضای تیم رایکا به حضورش در ورزشگاه با توجه به محرومیت انضباطی که داشته، گفت: اعتراض آن‌ها اشتباه است. من محرومیت مادام‌العمر یا اخلاقی نداشتم. از همراهی تیم و حضور روی نیمکت محروم بودم. در این شرایط اگر از روی سکو تیم را هدایت نکنم به کجا باید بروم؟ این صحبت‌ها قشنگ نیست و نباید مغرضانه برخورد کرد. مگر فرهاد مجیدی در آسیا تیمش را از روی سکو هدایت نکرد؟ مگر امیر قلعه‌نویی از روی سکوها بازیکنانش را راهنمایی نمی‌کند؟

وی در مورد گله‌مندی رایکا از قطع برق در ورزشگاه فولاد اهواز گفت: همان طور که گفتم خودمان هم در این ورزشگاه میهمان بودیم. فقط یکی از رختکن‌ها کولر سالم داشت که آن را به تیم حریف دادیم و خودمان به رختکنی رفتیم که کولرش خراب بود و در گرما نشستیم. ۲۰ دقیقه بعد از زمان تمام شدن بازی، فیوز رختکن آنها پرید و اگر دقت کنید در فیلمی که گرفته‌اند هیچ فردی در رختکن‌شان حضور ندارد.

سرمربی استقلال ملاثانی گفت: این کارها صحیح نیست. چرا نگفتند میزبان رختکن با کولر سالم را به ما داد و خودش به رختکنی رفت که کولرش خراب بود؟ سال گذشته ما حتی در گرمای شدید و رطوبت زیاد به رختکنی رفتیم که کولر نداشت اما من یک خبر به کسی ندادم. این رفتارها آدم را آزرده‌ خاطر می‌کند. البته این مسائل ربطی به پیروز قربانی ندارد، او دوست من است و خاک این فوتبال را خورده، این مسائل مربوط به بخش رسانه‌ای رایکا می‌شود.

اشکش در مورد بحث مالکیت استقلال ملاثانی عنوان کرد: این تیم سبقه دارد و دهه ۶۰ توسط سید سلطان حسینی امین در ملاثانی تاسیس شد. مشکلات اخیر به خاطر بحث امتیاز لیگ دسته سوم تیم بود و ربطی به لیگ ۲ و لیگ ۱ نداشت. این حواشی زمان آماده‌سازی را از ما گرفت اما با مدیریت مدیرکل اداره ورزش و جوانان و همچنین رئیس هیات فوتبال استان خوزستان مشکلات حل و فصل شد. عزم جزمی در استان برای رفع مشکلات به وجود آمد و حتی نماینده مجلس ما نیز زحمت کشید تا توانستیم وارد مسابقات شویم. ان‌شاالله اختلافات جزئی موجود هم طی روزهای آینده برطرف می‌شود. در حال حاضر مدیرعامل باشگاه سید سلطان حسینی است و ما با مجوز او در مسابقات حضور یافتیم. پای قراردادهایمان هم امضای حسینی است.

وی در مورد بازی بعدی استقلال ملاثانی مقابل ویستا توربین عنوان کرد: ما بین ۱۸ تیم از نظر بودجه تیم هجدهم هستیم. بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن تیم‌های دیگر هم نیست. از ۲۱ بازیکن ۱۶ بازیکن من به تیم‌های متمول لیگ برتر، لیگ یک و یا حتی لیگ دو رفتند. با این حال دوباره در حال ساختارسازی هستم. در بازی هفته آینده به دنبال امتیاز گرفتن ویستا توربین هستیم و امیدواریم با دست پر از زمین خارج شویم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=58978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.