• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
0

سرمربی تیم‌ملی بسکتبال جوانان: پیشرفت جوانان به بازی با تیم‌های قدرتمند وابسته است

  • کد خبر : 30079
  • 14 اسفند 1399 - 21:33
سرمربی تیم‌ملی بسکتبال جوانان: پیشرفت جوانان به بازی با تیم‌های قدرتمند وابسته است
بام نیوز:سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان گفت: بازیکنان جوان هرچه با تیم‌های قدرتمند و بزرگتر از خودشان بازی کنند، پیشرفت می‌کنند.

رضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بام نیوز، در مورد این که آیا از وضعیت تیم ملی جوانان در لیگ برتر در دور مقدماتی راضی بودید یا خیر، اظهار داشت: از شرایط بچه‌ها کاملا راضی هستم. ما مقابل سه تیم مهرام، شیمیدر و ذوب‌آهن که جزو مدعیان محسوب می‌شوند عملکرد خیلی خوبی داشتیم و بچه‌ها آن چیزی که بودند را نشان دادند.

وی افزود: بچه‌های ما دیگر به لیگ برتر عادت کرده‌اند، من می‌گویم ای کاش سال قبل هم می‌توانستیم در لیگ برتر حاضر شویم، اما به هرحال باز هم دیر نشده است، چون بچه‌ها هرچه با تیم‌های قدرتمند تر از خودشان بازی کنند، پیشرفت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد رویارویی با آویژه صنعت مشهد در پلی آف گفت: مشهد تیم بسیار خوبی دارد ضمن این که بسکتبال را خیلی خوب بازی می‌کند. البته ما هم دست و پا نیستیم و برای برد بازی می‌کنیم. اعتقاد من این است که روز مسابقه خیلی مهم است بچه‌ها باید از لحاظ بدنی و روحی شرایط خوبی داشته باشند. ما با تیم‌های قدرتمندی بازی کردیم و به نظرم بچه‌ها در این مسابقه هم می‌توانند سربلند باشند.

نوری در پاسخ به این سوال که وضعیت برگزاری قهرمانی  جوانان آسیا به کجا رسید گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. آن طور که می‌شنویم شاید مسابقات جهانی هم لغو شود چون اروپا شرایط خوبی به خاطر کرونا ندارد. امیدواریم حداقل قهرمانی آسیا برگزار شود و بچه‌ها به حقشان برسند چون فقط یک بار در طول دوران بازی‌شان می‌توانند در مسابقات جوانان آسیا شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=30079

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.