• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

سرمربی ستارگان دشتستان: حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم

  • کد خبر : 64752
  • 16 آذر 1400 - 3:57
سرمربی ستارگان دشتستان: حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم
بام نیوز: سرمربی ستارگان دشتستان می‌گوید آنالیز خوبی از حریف داشته و از ابتدا با برنامه وارد این بازی شده بود و توانسته پیروز میدان شود.

به گزارش بام نیوز، رضا عباسی سرمربی ستارگان پس از پیروزی برابر رعد پدافند آمل در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر هندبال گفت: ابتدا به تیم خوب رعدپدافند آمل «خسته نباشید» می‌گویم و می‌دانم مربی این تیم با تلاش بسیار تیمش را آماده کرده است. رعد تیمی است که تا به حال نمایش قابل توجهی را در لیگ داشته و بازیکنان با تجربه و بسیار خوبی در اختیار دارد‌.

وی افزود:‌ آنالیز خوبی از حریف داشتیم و از ابتدا با برنامه وارد این بازی شد و توانستیم بازی را در دست بگیریم و پیروز این مصاف شویم.

عباسی اضافه کرد:‌ ستارگان در دقایقی از بازی شرایط خیلی خوبی را ایجاد کرد و حتی اختلاف را به ۸ امتیاز هم رساندیم، هر چند در لحظاتی از بازی نتوانستیم نمایشی که مدنظرمان را به اجرا درآوریم.

وی خاطرنشان کرد: بازی بسیار خوبی بود و امیدوارم در آینده تیم ما بهتر بشود و نتایج بهتری کسب بکند. اطمینان دارم جایگاه ما بهتر از جایگاه کنونی است.

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان در پایان افزود: در خصوص داوری صحبت نمی‌کنم و امیدوارم سه رکن اصلی هندبال یعنی مربیگری، داوری و کیفیت فنی بازیکنان درکنار یکدیگر پیشرفت کند تا هندبال ما به جایگاه واقعی خود برسد. ما داوران جوان و با استعدادی را در هندبال داریم و امیدواریم بتوانیم بیشتر به این داوران توجه کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=64752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.