• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2

سرمربی هندبال شاملی: به خاطر فشردگی لیگ امکان ریکاوری نیست/باشگاه حمایت خوبی از بانوان داشته است

  • کد خبر : 14008
  • 26 آذر 1399 - 12:11
سرمربی هندبال شاملی: به خاطر فشردگی لیگ امکان ریکاوری نیست/باشگاه حمایت خوبی از بانوان داشته است
بام نیوز: سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی گفت: با توجه به اینکه لیگ متمرکز است، بازیکن در صورت آسیب‌دیدگی امکان ریکاوری ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز:

سرمربی هندبال شاملی: به خاطر فشردگی لیگ امکان ریکاوری نیست/باشگاه حمایت خوبی از بانوان داشته است

خدیجه قانع  در خصوص مسابقات مرحله سوم لیگ برتر هندبال بانوان، عنوان کرد: مرحله سوم به این صورت است که تیم های اول و سوم هر گروه باقی می‌مانند و تیم‌های دوم و چهارم گروه مقابل اضافه می‌شوند.

وی افزود: براین اساس ما و ذوب‌آهن در گروه هستیم، اشتادسازه و تیم چهارم گروه مقابل که هنوز تکلیف آنها مشخص نشده به ما اضافه می‌شوند تا بازی کنیم. با توجه به اینکه کربنات در مرحله دوم نیامده بود بین پرسپولیس و کربنات یکی حریف ما خواهد شد. مسابقات هم از ۱۵ دی آغاز می‌شود.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی درباره وضعیت این تیم در آستانه شروع دور سوم مسابقات، عنوان کرد: شرایط خوبی داریم، چند بازیکن آسیب دیده داشتیم که در حال بهبودی هستند. ما فعلا قصد اضافه کردن بازیکن نداریم تا ببینیم این مرحله چطور پیش می‌رود.

قانع در پاسخ به این سوال که در این مرحله باید با اشتادسازه بازی کنید که قهرمان فصل قبل بوده، این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: اشتادسازه تیم خوبی است باید تلاش کنیم با آنالیز حریف، روی نقاط ضعف کار کنیم امیدوارم که بتوانیم این تیم را هم شکست دهیم.

وی همچنین درباره وضعیت مالی تیم، عنوان کرد: از شاملی باید تشکر کنیم که تیم مردان آمدند و حمایت کردند. پاداش ها و قراردادها طبق برنامه به حساب بازیکنان واریز می‌شود.

سرمربی شهید شاملی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه با توجه به وضعیت کرونا سطح لیگ را چطور ارزیابی می‌کنید، یادآور شد: اینکه بازی‌ها متمرکز برگزار می‌شود، بیشتر فشار می‌آورد. اگر یک بازیکن آسیب ببیند فرصت ریکاوری نیست و باید کنار بکشد. اگر کرونا بگیرد ۲ هفته او را در اختیار نداریم اما باز هم باید از فدراسیون تشکر کرد که لیگ را شروع کردند. امیدوارم با دعای مردم فارس بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=14008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.