• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
2

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان منصوب شد

  • کد خبر : 81696
  • 12 دی 1401 - 20:50
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان منصوب شد
بام: آئین تکریم و معارفه رؤسای ورزش و جوانان شهرستان تنگستان برگزار شد و از خدمات فاطمه جعفریان مدیر پیشین ورزش و جوانان تنگستان تقدیر، و ابوذر قایدی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش خبرنگار بام، کمال صالح‌احمدی در آئین تکریم و معارفه رؤسای ورزش و جوانان شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: از حمایت‌های فرماندار تنگستان در حوزه ورزش و پشتیبانی وی از برگزاری مسابقات ورزشی رسمی، مسائل مربوط به پیشکسوتان ورزشی و زیرساخت‌های حوزه ورزش سپاسگزارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: امیدواریم که با گشایش‌هایی که اتفاق خواهد افتاد، بتوانیم بیشتر از این از ورزش تنگستان حمایت کنیم.

صالح‌احمدی بیان داشت: علی‌رغم کمبودهای نیروی انسانی و مشکلاتی که در حوزه ورزش شهرستان وجود دارد، مدیر پیشین ورزش و جوانان تنگستان عملکرد بسیار خوبی در توسعه ورزش تنگستان داشتند که از ایشان سپاسگزارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی و اهمیتی که دولت جدید در حوزه جوانان و مسائل مترتب بر جوانان مانند مسکن، اشتغال، ازدواج، اوقات فراغت و … دارد، این مهم وظیفه مدیر جدید را سنگین‌تر خواهد کرد.

کمال صالح‌احمدی تصریح کرد: روشنایی استادیوم ورزشی اهرم و چمن استادیوم ورزشی آباد به عنوان مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرستان با پیگیری و حمایت نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان در دستور کار قرار دارد.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی و رشد دسته‌های ورزشی در تنگستان نسبت به برخی نقاط استان کمتر بوده، تصریح کرد: در برنامه کاری خود اهمیت و پشتیبانی خاصی در همه موارد مختلف برای بهبود حوزه ورزش و پشتیبانی مسابقات ورزشی داریم و نیاز است از مدیر جدید ورزش و جوانان شهرستان نیز پشتیبانی مالی و سخت‌افزاری شود.

لطفی بیان کرد: مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان ضمن حضور چندین بار خود در شهرستان تنگستان، در همین مدت کوتاه خدماتی خوبی از جمله تجهیز سیستم سرمایشی سالن‌های ورزشی و تأمین لوازم هیأت‌ها و دسته‌جات ورزشی تنگستان را انجام دادند که همه اینها از ویژگی‌های خوب مدیریتی ایشان است و وی توانسته با مدیریت خوب خود، مجموعه همکاران‌شان در شهرستان‌ها را با حوزه کاری خود هماهنگ کند.

در پایان این نشست، ضمن تقدیر از زحمات فاطمه جعفریان مدیر پیشین ورزش و جوانان تنگستان، ابوذر قایدی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=81696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.