• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی معارفه شد

  • کد خبر : 77110
  • 25 تیر 1401 - 15:34
سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی معارفه شد
بام: در آیینی با حضور فرماندار دشتی، معاونین، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، رییس حراست اداره ورزش و جوانان استان و همکاران اداره ورزش و جوانان دشتی ، عبدالحسین قادری به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان دشتی معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری بام، علی بحرانی فرماندار دشتی در مراسم تکریم و معارفه رئیس ورزش و جوانان شهرستان دشتی با بیان اینکه برای توسعه ورزش شهرستان همه باید تلاش کنند، اظهار داشت: ورزش نقش بسزایی در نشاط و شادابی جامعه دارد و قشر عظیمی از مردم را در بر می گیرد که می طلبد در جهت جلب رضایت آنها تلاش شود.
وی افزود: باید با جدیت مسائل و مشکلات ورزش دنبال و نسبت به رفع آنها اهتمام ویژه صورت بگیرد.
بحرانی ادامه داد: در این مدت ورزشهای انفرادی در شهرستان رشد پیدا کرده ولی فوتبال شهرستان نیاز به توجه جدی دارد.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت زیر ساخت های ورزش شهرستان تقویت شده و تا پایان سال نیز چند پروژه ورزشی تکمیل و به بهره برداری می رسد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با تاکید بر تاریخچه ورزش دشتی و بزرگان ورزش این شهرستان گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام، تجهیز ،اصلاح و تعمیرات کلی فضاهای ورزشی موجود از اولویت های عمرانی ما در دشتی است.
صالح احمدی افزود: چند سالن روستایی از جمله سالن چاووشی وکلل دشتی پیشرفت قابل توجهی دارند که امیدواریم با سرعتی که به روند تکمیل آنها داده شده به زودی شاهد بهره برداری این پروژه ها باشیم.
وی از بازدیدهای مکرر پروژه های عمرانی دشتی در این مدت خبر داد و گفت: اصلاح و تعمیرات استخر خورموج نیز در مرحله تامین اعتبار از محل اعتبارات نفت است که به زودی انجام خواهد شد.
صالح احمدی ضمن تشکر از رییس پیشین اداره دشتی گفت: امید است ریاست جدید با همراهی و همدلی همکاران و مسیولین شهرستانی، در جهت اهداف عالی نظام و ماموریت های دستگاه ورزش، پر تلاش ظاهر شود و شاهد رشد و پیشرفت روز افزون ورزش دشتی باشیم‌.
در این آیین از تلاشهای عبدالحسین حسین پور تقدیر و عبدالحسین قادری به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی معرفی شد.
اشتراک گذاری در کلوب

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77110
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.